پرواز در روز عید میلاد امام رضا (ع)

آیت‌الله آل‌هاشم آرزوی شهادت داشت و بار‌ها گفته بود آرزو دارم تا سومین امام جمعه شهید تبریز باشد و آرزوی شان درست در روزی برآورده شد که سالروز ولادت ثامن الحجج امام رضا (ع) بود.
کد خبر: ۶۶۸۴۰۳
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۵ - 20May 2024

آرامش همیشگی امام جمعه محبوب شهر تبریز که در میان مردم لقب امام تمام ایام هفته را به خود گرفته بود

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی - مریم جلیلی؛ از حذف نرده‌های نماز جمعه و بازدید‌های سرزده در کوچه و خیابان‌های شهر تبریز و سرزدن به کسبه بازار گرفته تا یاد کردن از اقشار پایین دست جامعه و گرفتن عکس سلفی با دانش‌آموزان و دانشجویان، از اقدامات ابتکاری امام جمعه تبریز بود که در دل مردم، محبوب شده بود و عزیزش می‌داشتند و صراحت بیانش، مردم را علاقه‌مند به حضور در نماز جمعه و نشستن پای خطبه‌ها کرده بود. محبوبیت ایشان به قدری بود که مردم بدون هیچ تبلیغاتی تنها با شنیدن نام حاج آقا آل هاشم، پای صندوق‌های رای رفتند و مشارکتی بی‌سابقه را رقم زدند. 

کلیپی از ایشان از دیروز در فضای مجازی در حال پخش است که می‌گوید «تبریز دو امام جمعه شهید دارد، شهید آیت الله قاضی طباطبایی و شهید آیت الله مدنی و هر دو آنها سید هستند.» ایشان آرزوی شهادت داشتند و در تمامی سخنرانی‌های مربوط به شهیدان بار‌ها گفته بودند آرزو دارند تا سومین امام جمعه و سید شهید تبریز باشند و مردم دعا کنند تا شهید شوند و آرزوی شان درست در روزی برآورده شد که سالروز ولادت ثامن الحجج امام رضا (ع) بود. 

آرامش همیشگی امام جمعه محبوب شهر تبریز که در میان مردم لقب امام تمام ایام هفته را به خود گرفته بود در یادهایمان جاودان خواهد ماند.
اما آخرین دیدارمان مربوط به چند روز قبل از شهادت ایشان بود که برای تشریح برنامه‌های سوم خرداد میزبان ما در بیت خود بودند. در این دیدار اسناد مربوط به سردار شهید مهدی باکری را مشاهده کردند. از اینکه قرار بود آن اسناد در موزه دفاع مقدس جای بگیرد ابراز خرسندی می‌کردند. دست خط شهید باکری را نشان دادم و گفتم به نا به گفته همسر محترم شهید، آقا مهدی برای پاک شدن از گناه خود را مکلف کرده بود در دو صفحه با خطی ریز بیش از صدبار بسم الله الرحمن الرحیم، بنویسد... امام هر روز هفته هایمان آن لحظه چنان آهی کشید که بی اختیار اشک ریختم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار