سرپرست آموزش پرورش شهرستان البرز قزوین:

بسیج و سپاه، بازوان پرتوان آموزش و پرورش هستند

«عباسیان » گفت: ما بسیج و سپاه را بازوان پرتوان خود در اجرای ماموریت آموزش می‌دانیم.
کد خبر: ۵۰۹۷۹۸
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۶ - 05March 2022

به گزارش دفاع‌پرس از قزوین، سرهنگ «طاهرخانی» فرمانده سپاه شهرستان البرز و سرهنگ «رسولی‌فر» مسئول بسیج دانش‌آموزی استان قزوین با «علی عباسیان» سرپرست آموزش و پرورش شهرستان البرز دیدار کردند. سرهنگ طاهرخانی در این دیدار اظهار داشت: امروز جامعه اسلامی در عرصه‌های مختلف بین‌المللی و منطقه حرفی برای گفتن دارد لذا باید تلاش کنیم در گام دوم انقلاب، دانش آموزانی در تراز انقلاب اسلامی تربیت کنیم.

سرهنگ رسولی فر مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان قزوین نیز در این دیدار گفت: راه اندازی و ایجاد حوزه مشترک بسیج دانش آموزی بخش محمدیه یکی از اقدامات بسیار خوب سازمان بسیج دانش آموزی است که حدود ۳۰ هزار دانش آموز در این بخش محمدیه تحت پوشش مدیریت بسیج دانش آموزی قرار دارند.

وی با اشاره به فعالیت کانون فرهنگی پرورشی در شهر محمدیه اضافه کرد: امیدواریم تا نیمه شعبان در سال‌جاری این کانون افتتاح و فعالیت خود را آغاز نماید.

در ادامه دیدار علی عباسیان سرپرست آموزش پرورش شهرستان البرز عنوان کرد: ما بسیج و سپاه را بازوان پرتوان خود در اجرای ماموریت آموزش می دانیم و خود را جدا از بسیج و سپاه نمی دانیم.

وی گفت: آموزش و پرورش، موضوعاتی از قبیل بالابردن سطح آموزش برای دانش آموزان و تقویت فرهنگ عفاف و حجاب و فریضه امر به معروف و نهی از منکر در بین دانش و اولیا آنها جزو الویت های کار خود می داند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها