همزمان با سالگرد شهادت سرلشکر «محمدحسین رئوفی‌فرد» صورت گرفت؛

رونمایی از دومین کتاب زندگی‌نامه مادر شهید «محمدحسین رئوفی‌فرد»

همزمان با چهل و دومین سالگرد شهادت سرلشکر خلبان «محمدحسین رئوفی‌فرد»، دومین کتاب زندگی‌نامه مادر این شهید والامقام با عنوان «آسمان ستاره‌ها» در بیرجند رونمایی شد.
کد خبر: ۵۰۹۷۳۳
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۲ - 05March 2022

کتاب «آسمان ستاره‌ها» رونمایی شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، همزمان با چهل و دومین سالگرد شهادت امیر سرلشکر خلبان «محمدحسین رئوفی‌فرد»، مراسم رونمایی از دومین کتاب زندگی‌نامه مادر این شهید والامقام با عنوان «آسمان ستاره‌ها» با حضور سرهنگ پاسدار «غلامرضا فلاحی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان جنوبی، خانواده شهید و جمعی از مسئولان نظامی و انتظامی در بیرجند برگزار شد.

خلبان شهید سرتیپ‌دوم «محمدحسین رئوفی‌فرد» متولد سال ۱۳۳۴ در خانواده متدین و مذهبی در بیرجند، سال ۱۳۵۳ به استخدام هوانیروز درآمد و یکی از بهترین دانشجویان نیروی هوایی بود که دوره خلبانی کبرا را در مدت ۱۵ هفته به پایان رساند و بلافاصله برای دوره تخصصی بالاتر (موشک تاو) انتخاب شد.

وی پس از گذراندن موفقیت‌آمیز این دوره، به‌عنوان ستوان سوم در پایگاه هوانیروز مسجد سلیمان مشغول به خدمت شد و با پیروزی انقلاب اسلامی به خدمت بازگشت و از اولین کسانی بود که به مردم اصفهان پیوست و پس از مدتی، داوطلبانه برای آزادسازی پادگان شهرکرد به کردستان اعزام شد. وی ۱۰ اسفند سال ۱۳۵۸ به شهادت رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار