جشنواره «جایزه ادبی یوسف» در کردستان برگزار می‌شود

مرحله استانی جشنواره داستان کوتاه «جایزه ادبی یوسف» ویژه مقاومت و پاسداری خرمشهر با هدف تقویت پایگاه داستان‌نویسی، ترغیب و تشویق نویسندگان جوان در حوزه داستان کوتاه دفاع مقدس در کردستان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۵۰۶۷۳۹
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۹ - 19February 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سنندج، مرحله استانی جشنواره داستان کوتاه با عنوان «جایزه ادبی یوسف» ویژه مقاومت و پایداری در خرمشهر، به مناسبت چهلمین سالروز آزادسازی خرمشهر در کردستان برگزار خواهد شد.

این جشنواره با هدف تقویت پایگاه داستان‌نویسی، ترغیب و تشویق نویسندگان جوان، شناسایی استعدادها، بروز خلاقیت‏‌ها و کمک به خلق و تولید داستان کوتاه در حوزه دفاع مقدس از سال 1385 توسط بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس می‌شود.

تبیین فرهنگ ارزشمند دفاع مقدس در حوزه اندیشه‌های داستانی و ترویج فرهنگ جهاد و شهادت برای رسیدن به اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی، از دیگر اهداف برگزاری است.

جایزه ادبی یوسف، فرصتی در راستای شناسایی استعدادها، تقویت داستان‌نویسی در حوزه دفاع مقدس و تبیین ابعاد مختلف دفاع مقدس برای نسل‌های  آینده کشور و دنیاست.

شرکت در جشنواره «جایزه ادبی یوسف» برای همه رده‌های سنی آزاد است و حجم آثار ارسالی حداکثر ۵ هزار کلمه و در فرمت‌های pdf، doc، docx  باشد که باید همراه نشانی دقیق پستی و الکترونیک، شماره تلفن ثابت و همراه شرح حال کوتاهی از نویسنده ارسال شود.

در آیین اختتامیه و تقدیم جوایز که در خرداد سال ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد به نفر اول جشنواره ۱۰۰ میلیون ریال همراه دیپلم افتخار و تندیس جشنواره، نفر دوم ۷۰ میلیون ریال همراه دیپلم افتخار و تندیس جشنوار، نفر سوم ۵۰ میلیون ریال همراه دیپلم افتخار و تندیس جشنواره و نفر چهارم نیز ۱۰ میلیون ریال همراه لوح تقدیر اهدا خواهد شد.

«جایزه ادبی یوسف» در کردستان برگزار می‌شود

علاقه‌مندان می‌توانند آثار تالیفی خود را تا ۳۰ بهمن ‌سال ۱۴۰۰ به آدرس پست الکترونیکی moeinparvizi@gmail.com و شماره تلفن ۰۹۱۸۴۵۵۸۰۴۸ و ۳۳۱۶۰۰۷۰ یا به دبیرخانه جشنواره به نشانی، سنندج خیابان ناصرخسرو جنب اتوبوسرانی، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان ارسال کنند.

‌آثاری به مسابقه راه می‌یابند که قبلا منتشر نشده و یا در سایر مسابقات ارائه نشده باشند و ضمنا آثار ارسالی عودت داده نخواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار