نماینده مردم نطنز در مجلس در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

برخورد با دزدان دریایی آمریکا اشراف امنیتی سپاه را نشان داد

فیروزی پوربادی گفت: اقدام سپاه در برخورد با دزدان دریایی آمریکا به معنای نمایش اشراف امنیتی سپاه در آب‌های آزاد است.
کد خبر: ۴۸۷۷۳۶
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۰۲:۴۵ - 09November 2021

برخورد با دزدان دریایی آمریکا اشراف امنیتی سپاه را نشان دادرحمت‌الله فیروزی پوربادی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، درباره اقدام اخیر نیروی دریایی سپاه در برخورد با دزدان دریایی آمریکایی، اظهار داشت: اقدام اخیر سپاه در مقابله با دزدی دریایی آمریکا و حفاظت از نفتکش ایرانی، اشراف امنیتی نیرو‌های نظامی کشورمان را در پهنه اقیانوس‌ها و آب‌های بین‌المللی نمایش داد.

وی ادامه داد: اقدام سپاه نوعی هشدار به آمریکا محسوب می‌شود و اثبات کرد که آمریکا و وابستگان این کشور نمی‌توانند در امور داخلی ایران دخالت کنند و به منافع جمهوری اسلامی ضربه بزنند.

نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بحمدالله امروز به برکت خون شهید سلیمانی و رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی، ایران در اوج اقتدار قرار گرفته و این اقتدار در مذاکرات آتی میان ایران و اعضای برجام اثرگذاری مثبتی خواهد داشت.

فیروزی معتقد است که توانمندی ایران در حوزه نظامی و موفقیت‌هایی که در این حوزه به دست آورده‌ایم سبب شده تا در مذاکرات برجامی قدرت چانه‌زنی و مانور بیشتری داشته باشد.

وی بیان داشت: مذاکرات برجامی که احتمالاً به زودی آغاز می‌شود، آوردگاه مهمی به حساب می‌آید. در این مذاکرات ترکیب دیپلماسی و میدان، خروجی مثبتی را برای ایران رقم می‌زند و مطمئناً غرب قدرت مانور و قدرت اعمال زور و خواسته‌هایش را ندارد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر غرب در مذاکرات، احساس کنند که ایران ضعیف است و یا دارای نقطه ضعفی است، قطعاً بر روی این نقطه ضعف‌ها تمرکز خواهد کرد و مسیر مذاکرات به سمت برخورد‌های یک‌ طرفه و یک‌جانبه‌گرایی پیش خواهد رفت.

فیروزی پوربادی گفت: مذاکراتی که دولت سیزدهم با طرف‌های برجام انجام خواهد داد از سر ضعف نخواهد بود، بلکه در این مذاکرات کاملاً هوشمندی به خرج خواهد داد.

وی در پایان با بیان اینکه غرب درصدد است تا مسیر مذاکرات را به انحراف بکشاند و خواست و منافع آمریکا را در این مذاکرات صرفاً لحاظ کنند، عنوان کرد: حتماً ما از موضع قدرتمندانه و هوشمندانه باید بتوانیم از منافع خود دفاع کنیم و مسیر مذاکرات را به سمت تعامل همه‌جانبه و نفع جمعی پیش ببریم.

انتهای پیام/ ۳۵۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار