در پی عروج آیت‌الله رئیسی و هیات همراه برگزار شد؛

جلسه فوق‌العاده سران قوا به میزبانی معاون اول رئیس جمهور

در جلسه فوق العاده سران قوا به میزبانی محمد مخبر بر ادامه خدمت رسانی دولت مردمی و همراهی سران قوا تاکید شد.
کد خبر: ۶۶۸۳۳۱
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۱ - 20May 2024

جلسه فوق العاده سران قوا به میزبانی معاون اول رئیس جمهور برگزار شد / تسلیت به رهبری معظم انقلاب و ملت شریف ایران / تاکید بر انجام وظایف دولت مردمی و همراهی قوا با معاون اول رئیس جمهور/به گزارش گروه سیاسی دفاع‌پرس، در جلسه فوق العاده سران قوا به میزبانی محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور بر ادامه خدمت رسانی دولت مردمی و همراهی سران قوا تاکید شد.

این جلسه صبح امروز (دوشنبه) و در پی اعلام عروج آیت الله رئیسی رئیس جمهور محبوب و مردمی و هیئت همراه؛ به میزبانی مخبر معاون اول رئیس جمهور برگزار شد.

محمدباقر قالیباف و حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای، روسای دو قوه مقننه و قضاییه ضمن تسلیت به رهبری معظم انقلاب، مردم شریف ایران و معاون اول رئیس جمهور و اعضای دولت بر همکاری کامل با دکتر مخبر برای انجام وظایف قوه مجریه تاکید کردند.

مخبر در این نشست با اعلام تاثر عمیق و حزن غیر قابل وصف خود و اعضای دولت، تصریح کرد: راه خادم الرضا و دوستدار ملت ایران، آیت الله رئیسی در انجام وظایف محوله را بدون هیچ خللی دنبال خواهیم کرد و امام خامنه‌ای و ملت شریف ایران مطمن باشند راه ما راه رئیس جمهور مردمی است و خدمت توقف نخواهد داشت.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار