سردار اشتری در مراسم تودیع و معارفه رئیس پلیس راهور:

هدف پلیس افزایش رعایت قانون است؛ نه جریمه کردن مردم

فرمانده ناجا با اشاره به اینکه آرامش مردم و خانواده‌ها با رعایت قانون محقق خواهد شد، گفت: امروز هدف پلیس جریمه مردم نیست، بلکه افزایش رعایت قانون است.
کد خبر: ۴۷۳۲۱
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۳ - 27May 2015

هدف پلیس افزایش رعایت قانون است؛ نه جریمه کردن مردم

به گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، سردار حسین اشتری در مراسم تودیع و معارفه رئیس پلیس راهور اظهار داشت: ماه شعبان فرصت خودسازی و آماده شدن برای ورود به ماه مهمانی خداست.

وی با بیان اینکه خدمت در ناجا به جهت اینکه خدمت به مردم است، عبادت محسوب میشود، افزود: همانگونه که رهبری فرمودند اگر نیت الهی در کارها وجود داشته باشد، خیلی از کارها در ناجا اجر معنوی خواهد داشت.

فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: خدماتی که امروز در جادهها و کوهستانها به مردم ارائه میشود ذکر و عبادت است.

اشتری با بیان اینکه پلیس راهور یکی از حساسترین پلیسها و اجتماعیترین بخش از پلیس است، عنوان کرد: نماد قانونگرایی و نظم و انظباط در پلیس، «پلیس راهور» است؛ لذا هر میزان بتوانیم این پلیس را تقویت کنیم، اعتماد مردم به خود را بیشتر کردهایم.

فرمانده ناجا با اشاره به ضرورتهای افزایش همدلی و همزبانی در بین مردم و پلیس، بیان داشت: استفاده از تکنولوژی کارآمد، بسترهای مراقبتی و کنترلی، ازجمله اهداف نیروی انتظامی است، تا ما را از اتکای صرف به نیروی انسانی خارج کند؛ هر چند که تقویت نیروی انسانی برای ما الویت دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها