سردار مومنی تأکید کرد

همکاری مجلس و ناجا برای به‌روز کردن قوانین/ ضرورت ایجاد امداد و نجات هوایی در سطح کشور

جانشین رئیس پلیس کشور بیان اینکه با تغییر مدیریت در پلیس راهور باید شاهد اجرای طرح‌های جدید جهت در حوزه کاهش تلفات جاده‌ای باشیم، گفت: از مجلس شورای اسلامی خواهش داریم که در به‌روز کردن قوانین، همکاری لازم را با پلیس داشته باشند.
کد خبر: ۴۷۳۱۲
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۱ - 27May 2015

همکاری مجلس و ناجا برای به‌روز کردن قوانین/ ضرورت ایجاد امداد و نجات هوایی در سطح کشور

به گزارش خبرنگار انتظامی " دفاع پرس "، سردار اسکند مومنی جانشین رئیس پلیس کشور در مراسم تودیع و معارفه رئیس پلیس راهور ناجا گفت: خداوند توفیق شش سال حضور در پلیس راهور را به من داد؛ که طی این مدت فعالیتهای مناسبی در حوزه کاهش تصادفات و تلفات جادهای صورت گرفت.

وی با بیان اینکه با تغییر مدیریت در پلیس راهور باید شاهد اجرای طرحهای جدید جهت کاهش تلفات جادهای باشیم، گفت: از مجلس شورای اسلامی خواهش داریم که در بهروز کردن قوانین همکاری لازم را با پلیس داشته باشند.

وی تاکید کرد: چند راهکار برای بهبود شرایط جادههای کشور وجود دارد که یکی از آنها ایجاد استقلال در سازمان استاندارد است، تا این سازمان بتواند بهصورت فرابخشی به وظیفه خود عمل کند.

مومنی همچنین به ضرورتهای ایجاد امداد و نجات هوایی در کشور اشاره کرد و گفت: ما نیازمند یکپارچهسازی در حوزه امداد و نجات هستیم، تا از این طریق میزان تلفات جادهای کاهش چشمگیری پیدا کند.

نظر شما
پربیننده ها