سردار اشتری در پاسخ به دفاع پرس:

ناجا وظیفه قانونی خود را در انتخابات انجام خواهد داد

فرمانده ناجا با اشاره به تشکیل قرارگاه سایبری توسط وزارت کشور در زمان برگزاری انتخابات گفت: هر وظیفه‌ای که قانون در برگزاری صحیح انتخابات بر عهده ما گذاشته باشد را اجرا خواهیم کرد.
کد خبر: ۴۷۳۲۰
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۱ - 27May 2015

ناجا وظیفه قانونی خود را در انتخابات انجام خواهد داد

به گزارش خبرنگار انتظامی " دفاع پرس "، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی کشور، در حاشیه مراسم تودیع و معارفه رئیس پلیس راهور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال دفاع پرس مبنی بر اینکه نقش پلیس در قرارگاه سایبری انتخابات که معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور از تشکیل آن خبر داده بود چیست، گفت: هر وظیفهای که قانون برای اجرای هر چه سریعتر انتخابات برای ما تعریف کرده باشد را اجرا خواهیم کرد.

وی در ادامه با اشاره به تغییرات مدیریتی صورت کرفته در ناجا گفت: امیدواریم با این تغییرات احساس امنیت در سطح جامعه ارتقا یابد؛ و تمام تلاش ما این است که آسایش بیشتری را برای مردم رقم بزنیم.

فرمانده ناجا خاطرنشان کرد: هدف اصلی ما در حوزه پلیس راهور، کاهش تلفات جادهای و ارتقای فرهنگ ترافیکی است؛ که باید برای رسیدن به این هدف از سامانههای کنترلی به بهترین نحو ممکن بهره برد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا افزایش نرخ جرایم رانندگی با هدف افزایش درآمد برای پلیس صورت میگیرد، اظهارت داشت: هدف پلیس ارتقای فرهنگ رانندگی است؛ و اگر قانونی اعمال میشود در این راستا است. ما به دنبال جریمه کردن مردم نیستیم، بلکه هدف ما افزایش ضریب بازدارندگی است.

اشتری به تغییر قیمت بنزین در روزهای اخیر اشاره کرد و گفت: خوشبختانه هیچگونه تغییر اجتماعی بر اثر تغییر قیمتها ایجاد نشده است، و مردم ما فهیمتر از آن هستند که در این زمینه مشکلی ایجاد کنند؛ این در حالی است که مسئولین به دنبال رفع نواقص موجود در این بخش هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها