مهم‌ترین اخبار دفاعی در هفته‌ای که گذشت

از توانمندی ایران در انحراف و انهدام موشک‌های دشمن تا صاعقه‌های ویرانگر سپاه بر پیکر صهیونیست‌ها

همکاری تیپ نوهد ارتش و یگان ویژه صابرین سپاه، انحراف و انهدام موشک‌های دشمن توسط سامانه‌های پدافندی ایران، کمک نیروی هوافضای سپاه به ارتش عراق برای مبارزه با داعش، اراده قاطع سپاه برای نابودی رژیم صهیونیستی،...
کد خبر: ۳۹۲۲۶
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۳ - 23January 2015

از توانمندی ایران در انحراف و انهدام موشک‌های دشمن تا صاعقه‌های ویرانگر سپاه بر پیکر صهیونیست‌ها

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سرفصل مهمترین اخبار دفاعی در هفتهای که گذشت در ذیل آمده است.
 
(برای مشاهده متن کامل خبر، روی تیتر کلیک کنید)

ظرفیتهای درمانی و بالگردی نزاجا در اختیار وزارت بهداشت قرار میگیرد
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: این نیرو با تمام ظرفیتهای درمانی و بالگردی خود در خدمت وزارت بهداشت است تا بتواند این وزارتخانه را در اجرای حرکت نورانی خدمترسانی به مردم حمایت کند.

آمادگی وزارت بهداشت برای همکاری با نیروهای مسلح در زمینههای درمانی
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از آمادگی این وزارتخانه برای همکاری با نیروهای مسلح کشور در زمینههای درمانی خبر داد.

خدمترسانی ۳۰ بیمارستان تخصصی نزاجا به مردم/ گسترش خدمات درمانی ارتش
فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به خدمترسانی ۳۰ بیمارستان تخصصی نزاجا به مردم گفت: تلاش داریم با حمایت وزارت بهداشت، حوزه ارائه خدمات به خانوادههای نیروهای مسلح را گستردهتر کرده و به عموم مردم خدمات بهداشتی درمانی ارائه دهیم.

ایران به بالاترین پیشرفت در عرصه دفاعی دست یافته است
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: با وجود تحریمهای کمرشکن دشمنان، جمهوری اسلامی ایران به بالاترین پیشرفت در عرصه دفاعی دست یافته است.

قدرت اجرای عملیات در شرایط سخت و نبرد ناهمتراز را داریم/همکاری تیپ نوهد ارتش و یگان ویژه صابرین سپاه
فرمانده تیپ 65 نوهد گفت: این تیپ از گردانهای مختلف و تخصصی تشکیل شده که هرکدام متناسب با وضعیت جغرافیایی، قابلیت اجرای عملیات در مناطق مختلف و شرایط سخت را دارا هستند.

سپاه میتواند ناوهای هواپیمابر آمریکا را غرق کند
فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه آمریکا از لحاظ عملی در شرایطی نیست که ما را تهدید کند، گفت: در سالهای اخیر مقامات رسمی نظامی آمریکا اذعان کردند که در برابر راهبرد دریایی سپاه باید استراتژی خود را تغییر دهند.

لیبرالدموکراسی در حال نابودی است/ هراس دشمنان از گسترش اسلام در جهان غرب
دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با بیان اینکه اهانت به اسلام توسط جریانات مهندسی شده صهیونیستی و غربی صورت میگیرد، افزود: فرهنگ لیبرالدموکراسی که فرانسه خود را طلایهدار آن میداند شکست خورده است.

اعزام سی و سومین ناوگروه نیروی دریایی ارتش به آبهای بینالمللی
سی و سومین ناوگروه اطلاعاتی، عملیاتی و آموزشی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز برای اجرای ماموریت خود عازم آبهای بینالمللی شد.

شهادت سردار اللهدادی در منطقه «قنیطره» سوریه توسط بالگرد رژیم صهیونیستی
روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیهای از شهادت سردار سرتیپ پاسدار محمد علی الله دادی در جغرافیای مقاومت اسلامی و در دفاع از حرم و مردم مظلوم سوریه خبر داد.

سامانههای موشکی "مرصاد" و "اسکایگارد" موشکهای دشمن را در هوا منحرف و منهدم میکنند
معاون قرارگاه پدافند هوایی خاتمالانبیاء(ص) گفت: سامانههای پدافندی این قرارگاه قابلیت ایجاد انحراف و انهدام موشکهای دشمن را در دو لایه هوا و زمین دارند.

ایران در خلیج عدن و اقیانوس هند حضوری مستمر خواهد داشت
فرمانده نیروی دریایی ارتش بر حضور مستمر ایران در خلیج عدن و اقیانوس هند تأکید کرد.

توافق ایران و روسیه برای حل مشکل سامانه "اس 300"
وزرای دفاع ایران و روسیه در دیدار امروز خود یک موافقتنامه دفاعی را با هدف گسترش و ارتقای سطح همکاریهای نظامی و دفاعی به امضا رسانده و بر حل و فصل مشکل سامانه پدافندی S300 توافق کردند.

توانمندی ایران و روسیه در مقابله با سیاستهای زیادهخواهانه امریکا/ جنایت جولان پرونده سنگین صهیونیستها را تکمیل کرد
وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران در دیدار با همتای روس خود گفت: ایران و روسیه میتوانند با همکاری، همافزایی و فعالسازی ظرفیتهای بالقوه راهبردی با مداخلات توسعهطلبانه و زیادهخواهیهای امریکا مقابله کنند.

برگزاری رزمایش مشترک امداد و نجات ایران و عمان در اردیبهشت ماه سال آتی
فرمانده نیروی دریایی ارتش از برگزاری رزمایش مشترک امداد و نجات ایران با کشور عمان در اردیبهشت ماه سال آینده خبر داد.

ایران یک کشور کلیدی در تأمین امنیت منطقه است
وزیر دفاع روسیه با بیان اینکه ما ارزش زیادی برای اقدامات جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با تروریسم و قاچاق مواد مخدر قائل هستیم، گفت: ایران یک کشور کلیدی در تأمین امنیت منطقه است و اگر کسی این حقیقت را درک نکند گمراه خواهد شد.

رهبران ایران و روسیه ارادهٔ قاطعی برای توسعه همکاریهای دو کشور دارند
وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران گفت: رهبران دو کشور ایران و روسیه ارادهٔ قاطعی برای توسعه همکاریها در همه زمینهها و افزایش سطح همکاریها دارند.

کمک نیروی هوافضای سپاه به ارتش عراق برای مبارزه با داعش/ نیروی هوایی عراق تقویت خواهد شد
فرمانده نیروی هوا فضای سپاه با اشاره به حضور هیئت عالی رتبه نظامی عراق در کشورمان گفت: نتیجه تعاملاتمان به طور قطع در جبهههای مقابله با داعش اثر جدی گذاشته و نیروی هوایی عراق را بیش از پیش تقویت میکند.

صهیونیستها منتظر صاعقههای ویرانگر باشند/سپاه تا آخر پای فروپاشی رژیم صهیونیستی میایستد
فرمانده کل سپاه در پیامی به مناسبت شهادت سردار اللهدادی تاکید کرد: سپاه همانطور که در صحنهی جنگهای گذشته لبنان و فلسطین نشان داده است، تا آخر پای فروپاشی رژیم صهیونیستی خواهد ایستاد.

ترکیب شهدای "قنیطره" نویدبخش پیروزی قدس است/ راه شهادت تا نابودی اسرائیل ادامه دارد
فرمانده کل سپاه گفت: راه شهادت تا آزادسازی قدس شریف ادامه خواهد داشت و مبارزه با اسرائیل تا از بین رفتن این لکه ننگ ادامه خواهد داشت.

هراس صهیونیستها از اجرای عملیات در "قنیطره" عامل شهادت فرماندهان حزبالله بود
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: بخشی از جبهه النصره در قنیطره مستقرند و از طریق اسرائیل به آنان اسلحه و مهمات میرسد. آنان نگران بودند عملیاتی صورت گیرد و ارتباط اسرائیلیها با تکفیریها قطع شود.

انتقام خون شهدا گرفته میشود/ ایران همواره از جبهه مقاومت دفاع میکند
معاون امور راهبردی و اشراف فرماندهی کل قوا ستاد کل نیروهای مسلح گفت: رزمندگان اسلام انتقام خون شهدا را با صلابت و قدرت میگیرند.

پاسخ حزبالله برای صهیونیستها وحشتناک و هراسآور خواهد بود
مسئول روابط عمومی کل سپاه گفت: واکنش حزب الله به اقدام تروریستی اخیر قطعا ترس و وحشت را برای آنها به همراه خواهد داشت، اما اینکه نوع و حجم واکنش چه خواهد بود بستگی به تصمیم حزب الله دارد.

جنایت اخیر صهیونیستها عکسالعملی انفعالی نسبت به شکستهای متوالی آنها برابر حزبالله بود
نایبرئیس مجلس شورای اسلامی گفت: جنایت صهیونیستها در قنیطره، یک عکسالعمل ضعیف انفعالی نسبت به شکستهای متوالی آنها مقابل جبهه مقاومت اسلامی و بهویژه حزبالله، بود.

حزبالله در زمان مناسب پاسخی دردآور به جنایت صهیونیستها خواهد داد
معاون سابق سرمایه انسانی وزارت دفاع گفت: حزبالله مطمئناً مصمم به نشان دادن عکسالعمل مناسب در قبال اقدام تروریستی صهیونیستها در قنیطره است، اما عجولانه اقدام نخواهد کرد، و در زمان مناسب پاسخی سخت و دردآور به صهیونیستها خواهد داد.

صنعت هوافضای ایران تمام اهداف اسرائیل را تحت تاثیر خود قرار داده است
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: صنعت هوا فضای ایران زمانی رشد کرد که در تحریم توانستیم ابتدا در ذهن، دل و سپس عالم واقعیت دانش صنعت هوافضا را بومی سازی کنیم و بعد از آن توانستیم توان تمام اهداف اسرائیل را تحت تاثیر خود قرار دهیم.

صهیونیستها صاعقههای ویرانگر سپاه را در عمل خواهند دید
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: صهیونیستها با شهادت سردار الله دادی که در کنار بلندی های جولان به وقوع پیوست، منتظر صاعقههای ویرانگر سپاه در عمل باشند.

ترویج فرهنگ دفاع مقدس انقلاب اسلامی را بیمه میکند
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: فرهنگ دفاع مقدس مانند دژ بسیار مستحکمی است که هیچگاه قابل تسخیر نیست، و ترویج این فرهنگ انقلاب را در برابر تهاجمات فرهنگی بیمه میکند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار