اجمالی/ سردار دهقان عنوان کرد

تلاش وزارت دفاع برای به‌کارگیری سیستم‌های رانشی جدید در زیردریایی‌ها / افزایش قدرت تخریب موشک‌ها

وزیر دفاع با بیان اینکه توانسته‌ایم ماندگاری زیردریایی‌ها را در آب بالا ببریم، گفت: به سمت سیستم‌های رانش جدید در زیر سطحی‌ها رفته‌ایم.
کد خبر: ۲۵۹۰۴
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۷ - 24August 2014

تلاش وزارت دفاع برای به‌کارگیری سیستم‌های رانشی جدید در زیردریایی‌ها / افزایش قدرت تخریب موشک‌ها

به گزارش خبرنگار گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرتیپ "حسین دهقان" وزیر دفاع در حاشیه مراسم رونمایی از پروژههای جدید صنایع دفاعی که با حضور رئیس جمهور برگزار شد، اظهار داشت: در  حوزه موشکهای زمین به زمین در رنجهای مختلف، سوختهای مایع و سوختهای جامد را در اختیار داریم که قدرت تخریب، قدرت پوشانندگی و میزان و زمان نگهداری برای تسلیحات و دقت اصابت را در این موشکها تا حد مطلوب ارتقا دادهایم.

وی ادامه داد: به جز موشکهای برد بلند در زمینه دیگر موشکها در شرایط مطلوبی قرار گرفتهایم.

سردار دهقان با بیان این مطلب که امروز در حوزه فضایی به تمامی زنجیرههای فضایی دست یافتهایم، تصریح کرد: امروز ما پرتاب ماهواره و ایستگاههای دریافت را بهطور کامل در اختیار داریم و کمتر کشوری پیدا میشود که به تمامی این زنجیرهها مجهز باشد.

وزیر دفاع با اشاره به توان صنایع دفاعی کشورمان در تولید زیردریاییهای تا 500 تن اظهار داشت: ما توانستهایم ماندگاری در آب را بالا ببریم و روی سامانههای دریایی که نقطه ضعف بوده تمرکز کرده و به سمت سیستمهای رانش جدید در زیر سطحیها رفتهایم.

وی ادامه داد: امروز موشکهای کروز ما میتوانند تا برد 300 کیلومتر را پوشش دهند و در حوزه پهپادها در وضعیت قابل قبولی قرار گرفتهایم. سقف پروازی، مداومت پروازی و جنگ الکترونیک در گذشته از مشکلات ما بود که مشکل سقف پروازی و مداومت پروازی را حل کردهایم و مشکل جنگ الکترونیکی را نیز به یاری خدا برطرف خواهیم کرد.

سردار دهقان تأکید کرد: هرآنچه که نظام به ما اعلام نیاز کند با روحیه جهادی در کوتاهترین زمان و بهترین شرایط آن را ارائه خواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار