صفرزاده در گفت‌وگو با دفاع مقدس:

موضوع فلسطین با تولید فیلم و سریال در سطح بین‌الملل مطرح شود

نویسنده فیلم "مشتی‌های زندان موصل" گفت: تولید فیلم درباره فلسطین و پرده‌برداری از جنایات اسرائیل مقوله بسیار مهمی است که باید با نگاهی دقیق و موشکافانه آن را مورد توجه قرار داد.
کد خبر: ۲۳۴۷۲
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۱ - 14July 2014

موضوع فلسطین با تولید فیلم و سریال در سطح بین‌الملل مطرح شود

«اکبر صفرزاده» نویسنده و کارگردان سینمای دفاع مقدس در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس، با انتقاد شدید از سکوت مجامع بینالمللی در قبال جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم بیگناه غزه اظهار کرد: حمله ارتش رژیم صهیونیستی به شهروندان فلسطینی باعث به شهادت رسیدن بیش از ۱۷۰ نفر از  زنان و کودکان بی گناه و مظلوم این کشور شده است.

وی با بیان اینکه تصاویر بسیار تکاندهندهای از این جنایت در رسانههای جمعی منتشر شده است که دل هر انسان آزادهای را به درد میآورد، افزود: محافل حقوق بشری که پیوسته دم از حقوق بشر میزنند تاکنون هیچ واکنشی در این رابطه از خود نشان نداده و چشم و گوش خود را بر این جنایات بستهاند.

نویسنده فیلمنامه "مشتیهای زندان موصل" با انتقاد از سیاسیکاریهای محافل حقوق بشری تصریح کرد: متاسفانه بسیاری از محافل حقوق بشری به جای حرکت در مسیر انسانیت و رعایت عدل، بر مدار سیاست میچرخند و هر کجا منافعشان ایجاب میکند سکوت میکنند.

صفرزاده خاطرنشان کرد: تاکنون تعداد بسیار زیادی از هنرمندان کشورمان جنایات ارتش رژیم صهیونیستی را محکوم کردهاند، اما این کافی نیست و باید اقدامات وحشیانه صهیونیستها در قالب فیلم و سریال ثبت و ضبط و بسترهای لازم برای اکران آن در سراسر دنیا فراهم شود.

این کارگردان سینمای دفاع مقدس افزود: تولید فیلم درباره فلسطین و پردهبرداری از جنایات اسرائیل مقوله بسیار مهمی است که باید با نگاهی دقیق و موشکافانه آن را مورد توجه قرار داد.

نویسنده فیلم "سفیرعشق" ادامه داد: این فیلمها و سریالها باید آنقدر استاندارد و با کیفیت باشند که بتوانیم آنها را بهعنوان یک محصول درجه یک در کل دنیا عرضه کنیم.

این کارشناس سینما در پایان با بیان اینکه کیفیت در آثار موجب تاثیرگذاری بر مخاطب میشود، گفت: باید توجه داشته باشیم که اکران فیلمهایی که موضوع فلسطین را دنبال میکنند در داخل کشور به تنهایی کافی نیست و اگر اکران بینالمللی و فراگیر برای این آثار نداشته باشیم نمیتوانیم به نتیجه مطلوب برسیم.

نظر شما
پربیننده ها