عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت‌وگو با دفاع مقدس:

آمریکا با حمله به ایرباس ایرانی از اعمال ضد بشری خود پرده برداشت

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه در حمله ناو وینسنس به هواپیمای ایرباس ایرانی دروغگویی آمریکا به وضوح به جهانیان اثبات شد، گفت: آمریکا با این اقدام، از اعمال ضد بشری خود پرده برداشت.
کد خبر: ۲۲۳۱۵
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۰ - 26June 2014

آمریکا با حمله به ایرباس ایرانی از اعمال ضد بشری خود پرده برداشت

«محمد اسماعیل کوثری» عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس، با بیان این مطلب که آمریکا بهعنوان یک دروغگوی بزرگ شناخته شده است، اظهار کرد:  تمام دنیا میدانند که آمریکا به راحتی دروغ میگوید و به راحتی با اینکه خودش و اعمالش کاملاً ضد بشری است خود را مدافع حقوق بشر میداند، اما با حمله به ایرباس ایرانی از اعمال ضد بشری خود پرده برداشت.

وی ادامه داد: در حمله ناو وینسنس به هواپیمای ایرباس ایرانی نیز این دروغگویی آمریکا به وضوح به جهانیان اثبات شد؛ چرا که بعد از این واقعه پلید و خصمانه که از سوی خلبان آمریکایی صورت گرفت نهتنها با وی برخوردی نشد، بلکه به او نشان لیاقت هم اعطا شد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اینکه اندازه هواپیمای جنگنده با هواپیمای مسافربری متفاوت است، خاطرنشان کرد: سرعت هواپیماهای جنگی و مسافربری کاملاً مشهود است؛ بهویژه برای ناو پیشرفته ی وینسنس که ادعای داشتن تجهیزات به روز را دارد.

کوثری تصریح کرد: وقتی هواپیمایی بلند میشود می توان از سرعت آن نیز تشخیص داد که یک هواپیمای جنگی است یا مسافربری و توجیه اشتباه دید آمریکا قابل پذیرش نیست، لذا با تمامی این اسناد باید گفت حمله ناو آمریکایی به هواپیمای مسافربری ایرانی از روی عمد صورت گرفته است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پایان گفت: آمریکا فکر میکرد با اجرای این نقشه شوم از مقاومت مردم ایران کاسته میشود؛ اما سرانجام فهمید ملتی که هشت سال در مقابل تمامی مستکبران ایستاد، هرگز با این اعمال خصمانه، نظام و ولی امر خود را تنها نمیگذارند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار