اجمالی /مریم مجتهد‌زاده:

موزه انقلاب اسلامی بهترین فرصت برای نمایش نقش زنان در دفاع مقدس است

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس گفت: نباید از نقش زنان در دفاع مقدس غفلت شود؛ موضوع حضور زنان در دفاع مقدس بر هیچ‌کس پوشیده نیست.
کد خبر: ۱۲۹۰۲
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۰ - 03March 2014

موزه انقلاب اسلامی بهترین فرصت برای نمایش نقش زنان در دفاع مقدس است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس، "مریم مجتهدزاده" رئیس سازمان نشر آثار و ارزشهای مشارکت زنان در دفاع مقدس، صبح امروز در گردهمایی مدیران، مجریان و کارشناسان پروژههای موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس که در سالن همایشهای برج میلاد تهران برگزار شد، اظهار کرد: موضوع حضور زنان در دفاع مدس بر هیچ کس پوشیده نیست و مقام معظم رهبر ی درباره نقش زنان فرمودند: زنان جنگ را سرودند.

وی افزود: امام خمینی(ره) نیز درباره نقش زنان در دفاع مقدس فرمودند «اگر زنان نبودند جنگ پیروز نمیشد»؛ این نشاندهنده نقش برجسته زنان در دوران دفاع مقدس است.

مجتهدزاده با اشاره به نقش زنان در امداد، پشتیبانی، آموزش و تبلیغات در دوران دفاع مقدس تصریح کرد: مقام معظم رهبر ی دو نقش عمده را در جهت رسیدن به تمدن اسلامی ترسیم کردهاند؛ این دو نقش، «الگو بودن برای زنان منطقه و جهان» و «گفتمانسازی» است.

رئیس سازمان نشر آثار و ارزشهای مشارکت زنان در دفاع مقدس با بیان اینکه نباید از نقش زنان غفلت شود، اظهار کرد: برای نشان دادن مشارکت زنان در دفاع مقدس همه سازمانها و دانشگاهها باید به میدان بیایند؛ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بهترین فرصت برای نشان دادن نقش و مشارکت زنان در دفاع مقدس است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار