اجمالی/ محسن رضایی:

جنگ تحمیلی تبدیل به یک سکوی پرش برای پیشرفت کشور شد

دبیر مجمع تشخص مصلحت نظام گفت: در ۳۰۰ سال گذشته نظام‌هایی که در ایران حاکم بودند باعث شدند کشورمان مثل برف آب شود، اما انقلاب اسلامی ترمزی در برابر این حرکات بود و دیوار بلندی را در برابر پیشروی‌های دشمنانی که به فرهنگ و عزت ایران هجمه می‌آورند، قرار داد.
کد خبر: ۱۲۹۰۸
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۵ - 03March 2014

جنگ تحمیلی تبدیل به یک سکوی پرش برای پیشرفت کشور شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس، "محسن رضایی" دبیر مجمع تشخص مصلحت نظام، پیش از ظهر امروز در گردهمایی مدیران، مجریان و کارشناسان پروژههای موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس که در سالن همایشهای برج میلاد تهران برگزار شد، ضمن تشکر از محضر مقام معظم رهبری به دلیل واگذاری ماموریت تأسیس موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به ستاد کل نیروهای مسلح اظهار کرد: این موزه اثری برای پاسداشت مجاهدان انقلاب اسلامی است و از سرلشکر بسیجی دکتر "سید حسن فیروزآبادی" و سردار "مرتضی قربانی" و سایر نیروهای ارتش، سپاه و دیگر سازمانها که در این امر مهم مشارکت دارند، تشکر میکنم.

وی افزود: امیدوارم این کار با سرعت خوب همراه و با کیفیت پیش برود و همه در این زمینه همکاری لازم را انجام دهند.

رضایی با بیان اینکه دفاع مقدس بروز ارزشهای اسلامی بود، گفت: دشمنان تلاش داشتند با توسل به بسیاری از ترفندها تصویر دیگری از ملت بسازند، اما در دفاع مقدس ملت این حیلهها را کنار زدند و حقیقت ناب اسلام و ایران را به دیگران نشان دادند.

وی خاطرنشان کرد: ما در جنگ دوستان و دشمنان خود را شناختیم و فهمیدیم راه واقعی، کاذب و انحرافی چیست؛ همچنین متوجه شدیم که چگونه باید در این جهان زندگی کرده و در کنار مکاتب و ایدههای مختلف خود را بسازیم.

فرمانده سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس، جنگ را یک نعمت بزرگ برای ایرانیان دانست و عنوان کرد: در حالی که دشمنان با راه اندازی جنگ قصد نابودی ما را داشتند، جنگ سکوی پرش ما شد و ما قد کشیدیم؛ جمهوری اسلامی با قامت بلند، خود را به جهانیان نشان داد و در جهان آدرس پیدا کرد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار