نماینده ولی فقیه در شیراز:

دولتمردان تقویت ایمان را در اولویت قرار دهند

نماینده ولی فقیه در شیراز تقویت ایمان در جامعه توسط دولتمردان را مهم خواند.
کد خبر: ۱۰۱۹۴۷
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۵ - 22September 2016

دولتمردان تقویت ایمان را در اولویت قرار دهند

به گزارش دفاع پرس از فارس، آیتالله اسدالله ایمانی ظهر امروز در دیدار فرماندهان نظامی استان فارس با اشاره اهمیت تقویت ایمان در جامعه اظهار داشت: حفظ ایمان سبب پیروزی انقلاب اسلامی شد.

وی افزود: دولتمردان باید توسعه ایمان را اولویت برنامههای خود قرار دهند و ایمان را در جامعه احیا کنند.

 نماینده ولی فقیه در استان فارس تصریح کرد:  نیروی نظامی از جوانانی مومن و انقلابی تشکیل شده که با انگیزه وارد این صحنه شدند.

آیتالله ایمانی با بیان اینکه جوانان مهمترین عامل تداوم انقلاب هستند خاطرنشان کرد: عامل پیروزی انقلاب جوانان مومن و معتقد بودهاند هرچند ممکن است در مقاطعی از زمان جوانان از مسیر درست خارج شوند اما مسئولان و مدیران باید به این نکته توجه کنند.

امام جمعه شیراز به جنگ الکترونیک و فعالیتهای گسترده شبکههای اجتماعی در زمان کنونی اشاره و عنوان کرد: دشمنان نظام و انقلاب دست از سر جوانان این مرز و بوم بر نمیدارند.

وی بیان کرد: دولت و نخبگان باید راهکارهایی برای حفظ جوانان جامعه از نفوذ دشمنان وهجمههای فرهنگی آنها ارائه دهند.
نماینده ولی فقیه در استان فارس وضعیت دفاعی کشور را مناسب دانست و گفت این روند باید ادامه داشته باشد و نگاه صنعت دفاعی کشور نباید تنها به پدافند منحصر شود بلکه آفند را بخشی از پدافند بداند.

آیتالله ایمانی ایمان به خداوند و رهبری امام خمینی (ره) را عوامل موفقیت کشورمان در دوران دفاع مقدس دانست و افزود: این دوران همواره به عنوان افتخاری برای نظام جمهوری اسلامی ایران به شمار میرود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار