نمایشگاه هفته دفاع مقدس با نام «مهر ولایت » در شهرکرد گشایش یافت

همزمان با دومین روز از هفته دفاع مقدس، نمایشگاه «مهر ولایت» با محوریت دفاع مقدس روز پنجشنبه در فرهنگسرای شهرکرد با حضور نماینده ولی فقیه در استان گشایش یافت.
کد خبر: ۱۰۱۹۱۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۷ - 22September 2016

نمایشگاه هفته دفاع مقدس با نام «مهر ولایت » در شهرکرد گشایش یافت

به گزارش دفاع پرس از شهرکرد، همزمان با دومین روز از هفته دفاع مقدس، نمایشگاه «مهر ولایت» با محوریت دفاع مقدس روز پنجشنبه در فرهنگسرای شهرکرد با حضور نماینده ولی فقیه در استان گشایش یافت.

فرمانده سپاه قمر بنی هاشم علیه السلام چهارمحال و بختیاری گفت:این نمایشگاه در دو بخش نرم افزاری و سخت افزاری به مناسبت گرامی داشت یاد و خاطره رزمندگان و شهدای هشت سال دفاع مقدس برپا شده است.

سردار پاسدار رضا محمد سلیمانی افزود: این نمایشگاه در 40غرفه برپا شده و در حوزه های اقتصاد مقاومتی، جنگ نرم، سایبری و فضای مجازی، عفاف و حجاب، راهیان نور، بسیج رسانه، هیات های مذهبی و مداحی و بخش های مختلف تشکیل شده است.

وی تصریح کرد: در غرفه 15مهر نیز که همزمان با سالروز مقام معظم رهبری به چهارمحال و بختیاری است، تصاویر و عکس های و خاطرات این سفر تاریخی برای مردم به نمایش درآمده است.

به گفته وی، در بخش سخت افزاری نیز مجموعه ای از ادوات نظامی و دفاعی برای علاقه مندان به نمایش درآمده است.

وی یادآور شد: در بخش سخنرانی نیز هر روز یک موضوع با حضور اقشار مختلف مردم تا 15مهرماه همزمان با نخستین سالروز برگزاری کنگره سرداران و دو هزار و 400شهید گلگون کفن برگزار می شود.

به گفته وی، از سوی هنرمندان استان نیز عملیات کربلای پنج به صورت هنرمندانه بازسازی و بازروایی می شود.

گفتنی است این نمایشگاه تا 15مهرماه در فرهنگسرای شهرکرد روبرو دانشگاه پیام نور دایر است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار