تشریح برنامه‌های بسیج جامعه پزشکی بوشهر در هفته دفاع مقدس

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر برنامه‌های هفته دفاع مقدس را تشریح کرد.
کد خبر: ۱۰۱۸۴۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۸ - 22September 2016

تشریح برنامه‌های بسیج جامعه پزشکی بوشهر در هفته دفاع مقدس

به گزارش دفاع پرس از بوشهر، فولادوند اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یاد آورد جانفشانی های رزمندگان اسلام در حراست از دین، ارزش های دینی، دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی و آب وخاک این مرز و بوم است. اگر بگوییم یکی از مهم ترین عوامل استمرار مقاومت رزمندگان اسلام در مقابل قوای کفر و شرک با حمایت امپریالیسم جهانی و پیروزی نهایی آنان در این نبرد نابرابر علاوه بر قدرت ایمان و باورهای مستحکم رزمندگان اسلام به جهاد و شهادت، پشتیبانی و حضور جانانه و ایثارگرانه نیروهای امدادگر در خطوط مقدم جبهه ها و پزشکان و پیراپزشکان و پرستاران در بیمارستان های مناطق عملیاتی بود.

وی گفت: یکی از افتخارات با عظمت جامعه پزشکی کشور حضور آنان در کنار فرزندان و پدران و برادران سلحشورشان در نبرد دفاع از دین، ناموس، آب و خاک و دستاوردهای این انقلاب  باشکوه است.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر ابراز کرد: جامعه پزشکی و پیراپزشکی استان بوشهر نیز مفتخر است که در این دوران پر افتخار حضور وسیع، مستمر و پررنگی در جبهه های نبرد داشته و شهدایی نیز تقدیم این انقلاب کرده است.

وی ادامه داد: خدمتگذاران حوزه سلامت استان با درک موقعیت های حساس و نیازهای کشور و مردم شریف استان در استمرار ایثارگریهای دوران دفاع مقدس و با رویکرد خدمت به مردم نیازمند در مناطق کمتر برخوردار استان، همچنان دامن همت به کمر زده و به فراخوان های بسیج جامعه پزشکی لبیک گفته و با حضور در بیمارستان های صحرایی و کلینیک های تخصصی به کمک نیازمندان می شتابند.

مراد علی فولادوند به تشریح برنامه های پیش رو پرداخت و گفت: بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس سلسله اقدامات و خدماتی را در طول این هفته پیش بینی نموده که مهمترین آنها به قرار زیر است.

  1. اعزام ده تیم تخصصی و عمومی پزشکی به مناطق کمتر برخوردار استان در شهرستان های بوشهر، دشتستان، دشتی، تنگستان و جم. در این تیم ها پزشکان متخصص، پزشکان عمومی، ماماها، پرستاران و داروخانه حضور خواهند داشت.
  2. را اندازی درمانگاه صحرایی دو روزه در روستای خائیز تنگستان با حضور شش نفر از پزشکان عمومی و متخصص، ماما، داروخانه و تزریقات.
  3. برگزاری 30 جلسه حلقه های صالحین با موضوعات مرتبط با هفته دفاع مقدس در مراکز درمانی استان.
  4. برپایی ایستگاه مشاوره سلامت در مصلی نماز جمعه شهرستان های بوشهر، دشتستان و تنگستان.
  5. برگزاری نمایشگاه عکس شهداء در شهرستان دشتی.
  6. گردهمایی اعضاء کانون های بسیج جامعه پزشکی در شهرستانهای بوشهر، دشتی و جم بمنظور تقدیر از ایثارگران این کانون ها.
  7. دیدار با تعدادی از خانواده های شهداء و ایثارگران در شهرستان های بوشهر، دشتستان، دشتی و جم.
  8. ارسال بسته های فرهنگی با محتوای آموزشی برای اعضاء شورای مرکزی بسیج جامعه پزشکی و همچنین جامعه پزشکی استان
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار