سرلشکر صفوی:

بخش عمده‌ای از خدمات سردار همدانی در تقویت محور مقاومت قابل بیان نیست

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا گفت: سردار حسین همدانی خدمات ارزشمندی برای نجات مردم سوریه از تروریستها و جنایتکاران داعشی انجام داد که بخش عمده ای از این خدمات قابل توصیف نیست.
کد خبر: ۵۴۷۰۲
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۳ - 10October 2015

بخش عمده‌ای از خدمات سردار همدانی در تقویت محور مقاومت قابل بیان نیست

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرلشکر سید یحیی صفوی، دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا که به منظور سخنرانی در نخستین کنگره شهداء استان چهار محال بختیاری به شهرکرد سفر کرده بود، درحاشیه این کنگره و در گفتگویی با اشاره به شهادت سردار سرتیپ پاسدار حسین همدانی، گفت: شهادت سردار دلاور اسلام، حسین همدانی که مستشار ارشد نظامی ایران در سوریه بود و دو روز قبل در نزدیکی حلب به شهادت رسید را به محضر حضرت بقیةالله و مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران تسلیت میگویم.

وی افزود: سردار حسین همدانی فرماندهای دلاور  و خردمند بود؛ که بهعنوان مستشار ارشد  نظامی ایران به کمک محور مقاومت یعنی دولت و ارتش سوریه  رفته بود و خدمات ارزشمندی  برای نجات مردم سوریه از تروریستها و جنایتکاران داعشی انجام داد؛ که  بخش عمدهای از این خدمات قابل توصیف نیست.

سرلشکر صفوی با اشاره به سوابق ارزشمند  سردار همدانی در  نگهبانی از انقلاب اسلامی، گفت: سردار همدانی از سابقه درخشان پاسداری از اول انقلاب در آزادسازی محور همدان و گردنه صلواتآباد، که منجر به آزادسازی سنندج شد برخوردار بود.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا افزود: سردار همدانی در سالهای دفاع مقدس با فرماندهی تیپ 32 انصارالحسین در شکستن  دروازههای شرقی بصره در عملیات کربلای پنج در شلمچه افتخار آفرید.

وی با اشاره به خصوصیات بارز اخلاقی این شهید گرانقدر در دوران فرماندهی، بیان کرد: او در فرماندهی سپاه محمد رسولالله(ص) تهران، فرماندهای مقتدر، مردمدار و مردمیار بود.

سردار صفوی با اشاره به نقش و اهداف امریکاییها و صهیونیستها در ایجاد گروههای تکفیری، تصریح کرد: جنگهای نیابتی بهدست تروریستهای دستپرورده سازمانهای اطلاعاتی آمریکا و انگلیس و صهیونیست، برای نا امن کردن و تجزیه کشورهای اسلامی بهوجود آمده است.

وی با اشاره به مقاومت مردم و دولت سوریه در مقابل تروریستهای اجارهای تکفیری، گفت: مردم و دولت سوریه  پنج سال است که  مقاومت میکنند و در این راه بیش از  250 هزار کشته  و زخمی  دادهاند، و ایران و عراق و حزبالله لبنان نیز در این مسیر، آنها را برای مقابله با این گروهکهای فاسد و کودککش که مزدوران صهیونیستها  و آمریکا هستند، یاری میکنند.

سرلشکر صفوی با اشاره به نقش جمهوری اسلامی ایران در هماهنگی برخورد با تروریستهای تکفیری، عنوان کرد: کمکهای مستشاری جمهوری اسلامی ایران در برخورد با  تروریستهای تکفیری  ادامه پیدا خواهد کرد و جمهوری اسلامی ایران همچنان روند هماهنگی مابین حزبالله لبنان و کشورهای روسیه، عراق و سوریه در برخورد با تروریستهای تکفیری را بهمنظور شکست اهداف امریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار