پیام حجت‌الاسلام علوی در پی شهادت سردار همدانی

خون سردار همدانی رسواگر چهره پلید خناسان در معرفی اسلام غیرواقعی است

وزیر اطلاعات با صدور پیامی تاکید کرد: خون سرخ مجاهد الی الله سردار همدانی و سایر شهیدان عرصۀ مبارزه با جریان‌های تکفیری، رسواگر چهره پلید خناسان در معرفی اسلام غیرواقعی است.
کد خبر: ۵۴۷۴۵
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۹ - 10October 2015

خون سردار همدانی رسواگر چهره پلید خناسان در معرفی اسلام غیرواقعی است

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سید محمود علوی وزیر اطلاعات در پی شهادت سردار حسین همدانی پیام تسلیت صادر کرد.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا علیه راجعون

عروج عاشورایی فرمانده رشید و نام آور دفاع مقدس سردار حسین همدانی در آستانه ماه محرم و عزای قافله سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، بار دیگر داغ فراق پیشگامان میدان تکلیف و عمل خالصانه را برانگیخت.

آن سردار جان برکف اسلام با درک عمیق از تحولات پیچیده منطقه و صفبندیهای ظالمانه علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی بهعنوان خاستگاه تمامی حقطلبان جهان تا آخرین لحظه حیات از پای نایستاد و با تکیه بر ایمان سترگ و اندوختههای فراوان دهههای متمادی و تجربهاندوزی در میدانهای خطیر رزم و جهاد با حرکت در مدار خدمتگزاری به اسلام راستین جاودانه شد.

بی شک خون سرخ مجاهد الی الله سردار همدانی و سایر شهیدان عرصۀ مبارزه با جریانهای تکفیری، ترسیمگر اسلام رحمانی و رسواگر چهره پلید خناسان در معرفی اسلام غیرواقعی است.

 اینجانب ضمن عرض تبریک و تسلیت به مقام معظم رهبری، خانواده و منسوبین و همسنگران عزیزش، یاد و خاطره مجاهدتهای ماندگار آن عزیز واصل و پیوسته به قافله نورانی شهیدان را گرامی میدارم.

سید محمود علوی

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار