طی پیامی؛

حجت‌الاسلام آل هاشم شهادت سردار همدانی را تسلیت گفت

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در پیام تسلیتی عروج عاشقانه این سردار مجاهد و خستگی ناپذیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک و تسلیت گفت.
کد خبر: ۵۴۶۵۰
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۰ - 09October 2015

حجت‌الاسلام آل هاشم شهادت سردار همدانی را تسلیت گفت

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، در پی شهادت سردار حسین همدانی، حجتالاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در پیام تسلیتی عروج عاشقانه این سردار مجاهد و خستگی ناپذیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک و تسلیت گفت.

در پی شهادت سردار حسین همدانی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در پیام تسلیتی عروج عاشقانه این سردار مجاهد و خستگی ناپذیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک و تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

سرلشکر شهید حسین همدانی فرمانده ای دلیر، شجاع و غیور بود که در دوران دفاع مقدس دوشادوش همقطاران و همسنگران خود در ارتش جمهوری اسلامی ایران حماسههایی کمنظیر در برابر دشمن بعثی خلق کرد و اینک نیز در جهادی دیگر و در کسوت مستشاری محور مقاومت اسلامی در حراست از حرم اهل بیت عصمت و طهارت(علیهمالسلام) درسوریه و در راه پاسداری از آرمانهای والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در حین انجام ماموریت توسط ایادی استکبار به فیض عظمای شهادت نائل آمد.

در ادامه این پیام آمده است: این جانب از سوی خود و روحانیون ارتش جمهوری اسلامی ایران شهادت این سردار رشید و بابصیرت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به محضر مبارک حضرت ولی عصر(عج)، فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنهای عزیز(مدظلهالعالی)، سردار فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، همرزمان و همکاران ایشان و بهویژه خانواده محترم و معزز این شهید والامقام تبریک و تسلیت عرض نموده و از درگاه ایزد متعال برای ایشان علو درجات و برای بازماندگان اجر مسالت می نمایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار