سردار نقدی در پیامی به مناسبت شهادت سردار همدانی:

انتقام سختی از مسببان شهادت سردار همدانی خواهیم گرفت

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پیامی به مناسبت شهادت سردار همدانس تأکید کرد: انتقام سختی از آمریکا و اسراییل و بانیان اصلی این فتنه و عاملان اصلی همه این جنایات خواهیم گرفت.
کد خبر: ۵۴۷۰۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۶ - 09October 2015

انتقام سختی از مسببان شهادت سردار همدانی خواهیم گرفت

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس؛ سردار محمد رضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین با صدور پیامی شهادت سردار حسین همدانی را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا»

بدرود یار روزهای غربت اسلام / بدرودسردار فتح المبین و بیت المقدس

بدرود قهرمان والفجرها و کربلاها/ بدرود همسنگر شلمچه و طلاییه و فکه

فرمانده انصار الحسین وفرمانده یاران محمد رسول الله (ص) / بدرود فرمانده بصیر نبرد با قاسطین و ناکثین ومارقین

بدرود میدان دار شجاع مبارزه با فتنه بدرود...

طولانی شدن دوران مبارزات خستهات نکرد وحتی یک لحظه در میدان غایب نبودی امواج گمراهی مدعیان و غبار سنگین فتنهها ذرهای از مسیر ولایت دورت نساخت.

بیدرنگ و در نخستین حضور آگاهانه و بابصیرت در میدان جنگ با فتنه تکفیریان وارد شدی همانگونه که بیباکانه و شجاعانه در میدان نبرد با فتنه گران 88 پس از اینهمه سال جهاد مخلصانه اینگونه لقاء خونین با پرودگار حق تو بود و چه حیف بود اگر در بستر میمردی و لذت شهادت و همجواری با سالار شهیدان گوارایت باد.

بدرود برادر و انشاالله بکم لاحقون قریبا.

همان پرچمی را که با حاج احمد متوسلیان بر گنبد خرمشهر برافراشتید و همان بیرقی را که شهید دلاورمهدی باکری آنرا در کنار دجله و قدمگاه امام حسین(ع) بر زمین زد غیرتمندانه به بارگاه زینب کبری(س) رساندی با خون مطهر تو و همه شهیدان آن بارگاه قدسی عهد میبندیم که همان پرچم را بهزودی برفراز قبه الصخره در بیت المقدس شریف به اهتزاز در خواهیم آورد و از آمریکا و اسراییل و بانیان اصلی این فتنه و نیز عاملان اصلی همه این جنایات، انتقام سختی خواهیم گرفت.

شهادت سرباز امام زمان(عج) سردار دلاور و خستگی ناپذیر سپاه اسلام سرلشکر شهید حسین همدانی را به محضر آن حضرت و نایب بزرگوارش امام خامنهای عزیز و همه امت اسلام و بسیجیان وهمه نیروهای مقاومت اسلامی بهویژه مردم قهرمان ایران اسلامی علی الخصوص خانواده صبور و نجیب آن سردار بزرگوار که نقش بزرگی در حماسههای جاودان آن شهید داشتند تبریک و تسلیت عرض میکنیم و از خدای متعال صبر و اجر فراوان برای این عزیزان و پیروزی و نصرت عاجل برای رزمندگان مقاومت طلب مینمایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار