پیام حجت‌الاسلام شهیدی در پی شهادت سردار همدانی:

شهادت سردار همدانی پاداش خدمات خالصانه وی است

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی تأکید کرد: مجاهدت‌های «شهید سردار سرتیپ حسین همدانی» در دوران دفاع مقدس و پس از آن، در حفظ و حراست از حرم حضرت زینب (س) و کمک و تقویت جبهه مقاومت اسلامی نقش تعیین کننده‌ای داشته است و به یقین شهادت این شهید معظم نیز پاداش خدمات خالصانه وی می‌باشد.
کد خبر: ۵۴۶۷۹
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۶ - 10October 2015

شهادت سردار همدانی پاداش خدمات خالصانه وی است

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، در پیام حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی شهیدی آمده است:

بسمه تعالی

و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون

هر کجا بیرق راستی در مقابل هجمه ظلمت و پلیدی برافراشته میشود، تکراری پر صلابت از نبرد حق علیه باطل رقم میخورد. این ارادهی الهی است که خط سرخ شهادت را مستدام میدارد و بندگان شایسته خود را به مقام شامخ «عند ربهم یرزقون» میرساند.

هراس از اعتقاد و قدرت و شجاعت دلاورمردان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره باعث رعب و وحشت دشمنان کوردل و قسم خورده بوده، به گونهای که در هر برهه از تاریخ به شیوههای ننگین و غیرانسانی سعی در به شهادت رساندن آنان را داشتهاند هر چند که این اقدامات پلیدانه شیطان صفتان جز خواری و روسیاهی برای آنان و نفرت و انزجار و تقویت اراده و ایمان ملت ایران چیزی به دنبال نداشته است.

بار دگر شاهد به شهادت رسیدن یکی دیگر از بزرگ مردانی هستیم که در نبرد با گروهک تروریستی داعش و حامیان آنها به یاران شهیدش پیوست. مجاهدتهای «شهید سردار سرتیپ حسین همدانی» در دوران دفاع مقدس و پس از آن، در حفظ و حراست از حرم حضرت زینب (س) و کمک و تقویت جبهه مقاومت اسلامی نقش تعیین کنندهای داشته است. به یقین شهادت این شهید معظم نیز پاداش خدمات خالصانه وی میباشد، این عالیترین مقام، مبارکش باد که بایسته و سزاوار چنین مرتبهای بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار