پیام تسلیت سردار پاکپور در پی شهادت سردار همدانی:

مبارزه با تروریسم تکفیری با شتابی مضاعف به پیش خواهد رفت

فرمانده نیروی زمینی سپاه در پیامی به مناسبت شهادت سردار حسین همدانی تأکید کرد: به حول و قوه الهی از این پس مبارزه با تروریسم تکفیری تا نابودی کامل آنان با شتابی مضاعف به پیش خواهد رفت.
کد خبر: ۵۴۶۴۳
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۴ - 09October 2015

مبارزه با تروریسم تکفیری با شتابی مضاعف به پیش خواهد رفت

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی شهادت سردار حسین همدانی را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

إِنَّ اللّهَ اشْتَرَى مِنَ الْمُؤْمِنِینَ أَنفُسَهُمْ وَأَمْوَالَهُم بِأَنَّ لَهُمُ الجَنَّةَ یُقَاتِلُونَ فِی سَبِیلِ اللّهِ فَیَقْتُلُونَ وَیُقْتَلُونَ وَعْدًا عَلَیْهِ حَقًّا فِی التَّوْرَاةِ وَالإِنجِیلِ وَالْقُرْآنِ وَمَنْ أَوْفَى بِعَهْدِهِ مِنَ اللّهِ فَاسْتَبْشِرُواْ بِبَیْعِکُمُ الَّذِی بَایَعْتُم بِهِ وَذَلِکَ هُوَ الْفَوْزُ الْعَظِیمُ (توبه/111)

شهادت پیشکسوت و پرچمدار مبارزه و جهاد ، فرمانده نستوه، سردار حسین همدانی را به پیشگاه حضرت بقیة الله الاعظم (ارواحنا فداه)، فرمانده معظم کل قوا (مد ظله)، عموم مردم انقلابی، همرزمان و خانواده معزز آن شهید وارسته تبریک و تسلیت عرض مینمایم.

شهادت تنها پاداشی است که میتواند با مجاهدتهای این فرمانده دلاور برابری کند. بیشک، خون پاک این شهید عزیز راه و عمل ما را در جهت ریشهکن کردن تروریستهای تکفیری و حامیان آنها روشنتر و محکمتر خواهد کرد و به حول و قوه الهی از این پس مبارزه با تروریسم تکفیری تا نابودی کامل آنان با شتابی مضاعف به پیش خواهد رفت.

اینجانب به همراه همرزمان این شهید عزیز در نیروی زمینی سپاه، ضمن تجدید عهد با فرمانده معظم کل قوا و آرمانهای شهدای عزیز انقلاب اسلامی،به ویژه این شهید سعید، بر پیمان خود در مبارزه با استکبار و ایادی آنان تحت زعامت و هدایت ولایت مطلقه فقیه تأکید میکنیم.

سرتیپ پاسدار محمد پاکپور
فرمانده نیروی زمینی سپاه

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار