سرلشکر فیروزآبادی:

هر برهه زندگی سرلشکر همدانی درس ایستادگی و مقاومت است

رییس ستاد کل نیروهای مسلح با صدور پیامی، شهادت سردار جبهه‌های حق علیه باطل، رزمنده دلاور و با بصیرت، حسین همدانی را تسلیت گفت.
کد خبر: ۵۴۶۴۱
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۴ - 09October 2015

هر برهه زندگی سرلشکر همدانی درس ایستادگی و مقاومت است

به گزارش دفاع پرس، سرلشکر بسیجی سید حسن آقایی فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی شهادت سردار حسین همدانی در سوریه را تسلیت گفت.

در بخشی از این پیام آمده است: شهادت سردار جبهههای حق علیه باطل رزمنده دلاور و با بصیرت حسین همدانی را به محضر حضرت ولی عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنهای، امت اسلامی و خانواده این عزیز به حق پیوسته تسلیت عرض میکنم. خاطره سردار سرلشکر حسین همدانی در هر برهه از زندگیاش سراسر درس ایستادگی و مقاومت است.

این پیام میافزاید: او که از مبارزان دوران پیروزی انقلاب اسلامی بود از پایهگذاران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و فرماندهان شجاع دوران پرشکوه دفاع مقدس به شمار میرود و بعد از دوره جنگ تحمیلی در سنگرهای مختلف دفاع و حراست از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکرد که نمونه آن را در مقابله با کودتای آمریکایی فتنه 88 میتوان یادآوری نمود.

سرلشکر فیروزآبادی در این پیام آورده است: حضور این فرمانده با بصیرت در عرصه های مقاومت منطقه در جهت مقابله با شیطان بزرگ به دشمنان مقاومت و استقلال و آزادی کشورهای منطقه در خود درسهای فراموشناشدنی فراوانی دارد. از خدای رحمان و رحیم همجواری وی با شهدای کربلا و سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبداللهالحسین(ع) را مسالت دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار