در ایام ولادت با سعادت حضرت رقیه(س) انجام شد

آخرین زیارت هشت مدافع حرم لشکر فاطمیون در حرم امام هشتم

پیکرهای مطهر هشت شهید مدافع حرم لشکر فاطمیون صبح امروز با حضور جمع کثیری از مردم خداجوی مشهد مقدس تا حرم منور رضوی تشییع و در «بهشت رضا» به خاک سپرده شد.
کد خبر: ۸۴۵۸۵
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۹ - 26May 2016

آخرین زیارت هشت مدافع حرم لشکر فاطمیون در حرم امام هشتم

به گزارش دفاع پرس از مشهد، مشهدالرضا بار دیگر در میان حزن و اندوهی فراوان به خاطر از دست دادن فرزندان با غیرت خود، پذیرای پیکر مطهر هشت مجاهد مدافع حرم لشکر فاطمیون بود؛ که در راه دفاع از حرم حضرت زینب(س) و حضرت رقیه(س) به فیض شهادت نائل آمده بودند.

در این مراسم با شکوه که از مهدیه مشهد آغاز شد، مردم ولایتمدار مشهد مقدس با سر دادن بانگ «لبیک یا زینب»، «لبیک یا حسین»، «لبیک یا رقیه» و شعارهای «مرگ برآمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» ابدان مطهر این شهیدان فاطمی و مدافعان حرم حضرت زینب(س) را برای طواف و اقامه نماز تا حرم مطهر رضوی بدرقه کرده، و سپس جهت خاکسپاری در قطعه شهدا به بهشت رضا(ع) مشهد مقدس انتقال دادند.

در این مراسم سردار سرتیپ پاسدار سید محمد باقرزاده مشاور عالی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، محمد حسین صفار هرندی، عابدین عابدی مقدم مدیرکل و معاونین بنیاد شهید و امور ایثارگران، حجتالاسلام گنابادینژاد مدیرکل اوقاف و امور خیریه و نصرپور مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی، مسئولین آستان قدس رضوی، فرماندهان نظامی و انتظامی، روحانیون و خانوادههای شهدا و ایثارگران نیز حضور داشتند.

گفتنی است پیکر این شهدا مربوط است به شهیدان «سید اسدالله حسینی، سید حسن موسوی، مرتضی رجبی، کاظم رحیمی، محمدعلی رمضانی، سلطانعلی احمدی، مصطفی مقدم، عبدالحسن محمدی» که چندی پیش در سوریه و توسط نیروهای تروریستی و ایادی کفر و استکبار جهانی به شهادت رسیدند.

نظر شما
پربیننده ها