به همت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گلستان؛

رونمایی از کتاب "افتخار سربازی" در گرگان + عکس

کتاب افتخار سربازی خاطرات امیر سرتیپ دوم "سید ابراهیم عقیلی"، از بدو تولد تا زمان بازنشستگی می باشد و توسط آقای حسین یاقوتی به نگارش درآمده است.
کد خبر: ۸۴۳۴۴
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۳ - 25May 2016

رونمایی از کتاب

به گزارش دفاع پرس از استان گلستان، کتاب "افتخار سربازی" شامل خاطرات امیر سرتیپ دوم "سید ابراهیم عقیلی" می باشد که شامل خاطرات ایشان از بدو تولد تا زمان بازنشستگی توسط آقای "حسین یاقوتی" نوشته شده است.

خاطرات کودکی ایشان در روستای کردمحله از توابع شهرستان کردکوی شروع می شود که در یک خانواده مذهبی و روحانی، از پدر و مادری سادات متولد می شود. در سن کودکی پدر بزرگوارشان مرحوم شدند. زیر سایه مادر رشد و نمو پیدا کرده و دوران ابتدایی و راهنمایی و دبیرستان  را در شهرستان کردکوی و تهران به پایان رسانیده است.

به خاطر علاقه زیادی که به نظام داشته وارد دانشگاه افسری و با درجه ستوان دومی مشغول به خدمت شده است.با شروع جنگ تحمیلی به منطقه غرب و جنوب اعزام و تا پایان جنگ از خاک مقدس جمهوری اسلامی دفاع کرده است و خاطرات همرزمان خود که در لشکر 30 پیاده گرگان مشغول خدمت بودند، رشادتها و جوانمردیهایشان را بیان می کنند.

این کتاب به تیراژ 1000 جلد در 206 صفحه به همت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گلستان به چاپ رسید و در همایش حماسه سازان سوم خرداد در گرگان رونمایی شد.

نظر شما
پربیننده ها