به همت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گلستان؛

رونمایی از کتاب "بی قرار" در گرگان + عکس

کتاب "بی قرار" خاطرات سرهنگ پاسدار "غلامعلی صالحی" از بدو تولد تا پایان جنگ را بازگو می کند و توسط آقای "حسین یاقوتی" به نگارش درآمده است.
کد خبر: ۸۴۳۶۵
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۸ - 25May 2016

رونمایی از کتاب

به گزارش دفاع پرس از استان گلستان، مصاحبه و نگارش کتاب "بی قرار" توسط آقای "حسین یاقوتی" انجام شده است، خاطرات سرهنگ پاسدار "غلامعلی صالحی" از بدو تولد تا پایان جنگ را بازگو می کند. ایشان در یکی از روستاهای اطراف بهشهر متولد شدند که پس از مدتی خانواده ایشان به یکی ار روستاهای اطراف کردکوی مهاجرت کردند.

 آقای صالحی از همان نوجوانی کمک حال پدر در معیشت خانواده بودند و کمی که بزرگتر شدند به کار بنایی مشغول شدند، با شروع جنگ تحمیلی برای مقابله با منافقین به صورت داوطلبانه به مناطق عملیاتی غرب اعزام می شوند. در سال 1361 به عضویت رسمی سپاه درآمدند، در بیشتر عملیات های دفاع مقدس حضور داشتند و به درجه جانبازی نایل آمدند.

این کتاب بیان کننده خاطرات آقای صالحی از دوران دفاع مقدس، رشادتها و دلاوری های همرزمانش در لشکر ویژه 25 کربلا و صمیمیت آنها می باشد.

در کتاب خاطرات آقای صالحی ،اتفاقات و رویداد ها به ترتیب زمانی سال ها و عملیاتها به شکلی منظم تدوین شده است.

این کتاب به تیراژ 1000 جلد در 214 صفحه به همت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گلستان به چاپ رسید و در همایش حماسه سازان سوم خرداد در گرگان رونمایی شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار