روابط عمومی سپاه کربلا اعلام کرد؛

اسامی شهدای مازندرانی خان‌طومان سوریه

سپاه کربلا استان مازندران با انتشار اطلاعیه‌ای اسامی نهایی شهدای مازندرانی مدافع حرم در خان‌طومان سوریه را اعلام کرد.
کد خبر: ۸۱۶۵۸
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۹ - 09May 2016

اسامی شهدای مازندرانی خان‌طومان سوریه

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، روابط عمومی سپاه کربلای مازندران در اطلاعیهای اظهار داشت: روابط عمومی سپاه کربلا بهمنظور جلوگیری از هرگونه اظهارنظری از وضعیت رزمندگان مدافع حرم آلالله که سبب تشویش اذهان و نگرانی جامعه و خانوادههای گرانقدر رزمندگان غیور مدافع حرم شود پس از کسب اطلاعات از عالیترین مرجع مطلع، در چند روز اخیر اطلاعیه شماره 2 خود را برای مردم شهیدپرور استان صادر کرد.

متن این اطلاعیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

امتیاز این شهیدان مدافع حرم که حکایت از مظلومیت آنها دارد، "شهادت در غربت" است. این  یک امتیاز بزرگی است و پیش خدای متعال فراموش نمیشود) .رهبر معظم انقلاب در دیدار با خانوادههای شهدای مدافع حرم 5/بهمن/94)

شهدای مدافع حرم مازندران از نسل بصیرند و همچون طوسی ایستاده در دفاع از اسلام و ولایت، خط سرخ شهادت را در دفاع از حرم آل الله در سوریه مشق کردند.

در چند روز اخیر سپاه کربلا تلاش فراوانی برای خنثی نمودن حربههای رسانهای دشمن تکفیری در فضای مجازی برای تکمیل اطلاعات ناقص خود از رزمندههای مدافع حرم استان داشت و در نهایت با ارزیابی شرایط حساس منطقه برای جلوگیری از بهرهکشی روانی دشمن از نبرد حلب و رایزنیها درباره سرنوشت پیکر مطهر شهدا، پیگیریها از وضعیت درمانی 21 مجروح استان مازندران و با تأیید نهایی عالیترین مرجع مطلع از وضعیت این عزیزان، اسامی نهایی شهدای مازندرانی دفاع از حریم اهل بیت در استان حلب را بدین گونه منتشر میکند.

1. شهید حبیبالله (بهمن) قنبری ــ بهشهر
2. شهید رحیم کابلی ــ بهشهر
3. شهید رضا حاجیزاده ــ آمل
4. شهید حسن رجاییفر ــ بابل
5. شهید سید رضا طاهر ــ بابل
6. شهید سیدجواد اسدی ــ ساری
7. شهید سعید کمالی ــ میاندورود
8. شهید محمود رادمهر ــ ساری
9. شهید علیرضا بریری ــ بابلسر
10. شهید علی عابدینی ــ فریدونکنار
11. شهید حسین مشتاقی ــ نکا
12. شهید علی جمشیدی ــ نور
13. شهید محمد بلباسی ــ قائمشهر
.

روابط عمومی سپاه کربلا ضمن تبریک و تسلیت به خانوادههای معظم شهدای مدافع حرم و مردم استان لالهخیز مازندران، صمیمانه از جامعه رسانهای استان و عموم مردم که با صبر و حوصله، متعهدانه و هوشیارانه هرگونه بهرهبرداری نظام سلطه و جبهه کفر از رسانههای داخلی و جوسازی منفی برای برهم زدن آرامش روانی جامعه را خنثی نمودند قدردانی میکند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار