سلطانی در گفت‌و‌گو با دفاع پرس مطرح کرد؛

شهیدی که به درخواست سردار همدانی به سوریه رفت/ رادمهر پس از شهادت دوستانش بی‌تاب آسمانی شدن بود

"مدتی که مترجم و همراه سردار شهید همدانی بودم، توانایی‌های محمود رادمهر را به اطلاع شهید همدانی رساندم. شهید همدانی نیز علاقه‌مند به ایشان شدند و از من خواستند تا نامه‌ای بنویسم و محمود به سوریه بیاید."
کد خبر: ۸۱۴۱۸
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۶ - 08May 2016

شهیدی که به درخواست سردار همدانی به سوریه رفت/ رادمهر پس از شهادت دوستانش بی‌تاب آسمانی شدن بود

"مصطفی سلطانی" برادر شهید مدافع حرم "روح الله سلطانی" و مترجم سردار شهید حسین همدانی در سوریه در گفتوگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس گفت: برادرم مسئول عملیات لشکر عملیاتی 25 کربلا بود که با اسماعیل خانزاده و محمود رادمهر در معاونت عملیات بسیار دوست و صمیمی بود. پس از شهادت برادرم در سال گذشته، اسماعیل و محمود بسیار بی تابی میکردند.

وی افزود: چند ماه پس از شهادت برادرم اسماعیل آسمانی شد و دو روز پیش محمود در نبرد با تکفیریها در خان طومان به شهادت رسید. شهید اسماعیل خانزاده در آخرین اعزامش به سوریه به منزل برادرم آمد و به مادرم گفت دعا کنید که به خواستهام یعنی شهادت دست یابم. رادمهر نیز اینگونه بود و پس از رفتن روح الله و اسماعیل بسیار بیتابی میکرد.

سلطانی خاطرنشان کرد: شهید رادمهر در زمینههای فنی و نظامی بسیار توانمند بود. علاوه بر این روح معنوی والایی داشت. برادرم میگفت من اگر جای فرماندهان بودم او را مسئول عملیات لشکر انتخاب میکردم. شهید رادمهر به بیان برادرم در انجام ماموریتها بسیار ملتزم بود و سعی داشت کارها را مطلوب انجام دهد.

وی تصریح کرد: این شهید بزرگوار تلاش داشت حدالامکان حق ماموریتهای خود را دریافت نکند و ماموریتهایی را که در سپاه انجام میدهد در راه خدا باشد و اگر پولی میگرفت آن را به سپاه بازمیگرداند.

سلطانی گفت: شهید رادمهر علاوه بر توانایی فنی و نظامی پشتکار بسیاری نیز داشت. گاها چندین روز میشد که به دلیل انجام زیاد کارها از امور شخصی باز میماند. او نمیگذاشت که هیچگاه کاری زمین بماند.

وی بیان داشت: مدتی که مترجم و همراه سردار شهید همدانی بودم، ویژگیهای این نیرو را به اطلاع شهید همدانی رساندم. شهید همدانی نیز علاقهمند به ایشان شدند و از من خواستند تا نامهای بنویسم و محمود به سوریه بیاید تا از توانمندیهای ایشان استفاده شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها