حسین‌زاده در گفت‌و‌گو با دفاع پرس مطرح کرد؛

اعلام آمادگی جمع بسیاری از خادمان شهدای مازندرانی برای دفاع از حرم به تاسی از شهید بلباسی

مسئول دبیرخانه قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج گفت: امروز جمع بسیاری از جوانان و خادم الشهدا تصاویر شهید بلباسی را طی یک جنبشی آیکون کاربری خود در شبکه‌های اجتماعی قرار داده‌اند و اعلام کرده‌اند که آماده‌اند تا خونشان در راه دفاع از حرم ریخته شود.
کد خبر: ۷۴۹۵۶
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۶ - 08May 2016

اعلام آمادگی جمع بسیاری از خادمان شهدای مازندرانی برای دفاع از حرم به تاسی از شهید بلباسی

"روح الله حسین زاده" مسئول دبیرخانه قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج و از دوستان و همکاران شهید مدافع حرم "محمد بلباسی" در گفتوگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، اظهار داشت: این شهید بزرگوار از ویژهها بود و فعالیتهایش در حوزه راهیان نور بسیار خوب و اثرگذار بود. قرار بود بعد از عید به تهران منتقل شود و در قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج خدمت کند. اما وی گفته بود قبل از این که به تهران بیاید برای مدتی برای دفاع از حرم به سوریه خواهد رفت و او رفت و دیگر برنگشت.

وی با اشاره به سوابق این شهید خاطرنشان کرد: شهید بلباسی از نیروهای سازندگی بسیج دانشجویی مازندران بود که در جریان زلزله ورزقان با جمعی از بچههای مازندران برای کمک به مردم زلزلهزده به آنجا رفت و پس از آن به معاونت اردویی و راهیان نور سپاه کربلا رفت.

حسین زاده تصریح کرد: او در راهیان نور به دنبال کادرسازی و تربیت نیروهای انقلابی بود و علاوه بر این در انجام کارهای محوله به قدری قوی عمل میکرد که راهیان نور استان مازندران جزو چند استان برتر بود و در راهیان نور شمالغرب مسئولیت خادمین چندین یادمان به وی سپرده شده بود.

دوست و همکار شهید بلباسی بیان داشت: محمد در کارهایش اخلاص داشت و این اخلاص او موجب شده بود که بچهها دوستش داشته باشند. بی ریا و بی صفا بود و دوست داشت شهید شود و این آرزوی قلبیاش را چند بار به زبان آورده بود.


روح الله حسینزاده

وی اضافه کرد: او فهمیده بود که قصهی دنیا چیست و تلاش داشت تا به قرب الهی برسد. او حلقهی مفقوده بین نسل جوان و فرماندهان دوران دفاع مقدس بود چراکه اخلاق فرماندهان و شهدا را در کارهایش پیاده میکرد و همواره در کارها اولین نفر بود که حضور داشت.

حسین زاده در پایان خاطرنشان کرد: امروز جمع بسیاری از جوانان و خادم الشهدا تصاویر شهید بلباسی را طی یک جنبشی آیکون کاربری خود در شبکههای اجتماعی قرار دادهاند و اعلام کردهاند که آمادهاند تا خونشان در راه دفاع از حرم ریخته ریخته شود.

"محمد بلباسی" دو روز پیش به همراه جمعی از رزمندگان مازندرانی در نبرد با تروریستهای تکفیری در خان طومان حلب به شهادت رسید.

لازم به ذکر است که فردا(دوشنبه) مراسم گرامیداشت شهید مدافع حرم "محمد بلباسی" باحضور سردار "یعقوب سلیمانی" و خادمان شهدا در مسجد امیرالمومنین(ع) قائمشهر برگزار میشود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها