مسئول اسناد، مدارک دفاع مقدس و کتابخانه‌های اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس البرز مورد تقدیر قرار گرفت

طی حکمی از سوی سرتیپ دوم پاسدار دکتر غلامرضا علاماتی، رئیس سازمان اسناد و مدارک دفاع مقدس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، از تلاش‌های ارزشمند میثم نوروزیان، مسئول اسناد و مدارک دفاع مقدس و کتابخانه‌های اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز، تجلیل شد.
کد خبر: ۶۶۵۲۶۵
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۶ - 05May 2024

مسئول اسناد، مدارک دفاع مقدس و کتابخانه‌های اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس البرز مورد تقدیر قرار گرفتبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از البرز، «میثم نوروزیان» مسئول اسناد و مدارک دفاع مقدس و کتابخانه‌های اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز با ابراز خرسندی از دریافت این تقدیرنامه، اظهارداشت: خدمت به شهدا و ایثارگران افتخار بزرگی برای من است و من تمام تلاشم را برای حفظ و نشر آثار دفاع مقدس به کار خواهم بست.

وی با اشاره به برخی از فعالیت‌های خود در حوزه دفاع مقدس، افزود: در سال ۱۴۰۲ با عنایت خداوند متعال توانستیم  ۳ جلد کتاب مرجع اسنادی، ۱ جلد کتاب تاریخ شفاهی، ۸ نمایشگاه اسنادی و ۱۲۰ جلد کتاب به صورت تبادل کتاب با سایر استان‌ها را به سرانجام برسانیم.

نوروزیان در ادامه افزود: همچنین ۸۷۰ جلد کتاب تخصصی دفاع مقدس جمع‌آوری شده و بیش از ۵۰۰ ساعت مصاحبه و پیاده‌سازی تاریخ شفاهی رزمندگان انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: دفاع مقدس گنجینه عظیمی از رشادت‌ها و فداکاری‌های ملت ایران است و وظیفه ماست که این گنجینه را برای نسل‌های آینده به یادگار بگذاریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار