استاندار کردستان :

استان کردستان در چنین ایامی با قدوم مقام معظم رهبری رنگ زیباتری به خود گرفت

زارعی کوشا اظهار داشت : در اردیبهشت ۵۸ شهر سنندج از وابستگان مزدور و عناصر ضدانقلاب با مجاهدت فرزندان این مردم آزاد شد و هم در سال 88 در چنین ایامی با قدوم مقام معظم رهبری رنگ زیباتری به خود گرفت.
کد خبر: ۶۶۶۲۵۵
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۳ - 09May 2024

استان کردستان در چنین ایامی با قدوم مقام معظم رهبری رنگ زیباتری به خود گرفت

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان،اسماعیل زارعی کوشا در همایش سالروز آزادسازی شهر سنندج با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: اردیبهشت ماه در کردستان یادآور خاطرات زیبایی برای مردم این استان است، هم در اردیبهشت ۵۸ شهر سنندج از وابستگان مزدور و عناصر ضدانقلاب با مجاهدت فرزندان این مردم آزاد شد و هم در سال 88 در چنین ایامی با قدوم مقام معظم رهبری رنگ زیباتری به خود گرفت.

استاندار کردستان گفت: رزمندگان مهاجر که در ۴۰ سال قبل رشادت به خرج دادند، امروز از پیشرفتهای کردستان خوشحال می شوند چراکه خود را متعلق به این خاک می دانند و ما نیز آنان را از شهروندان این خطه می دانیم. 

وی با بیان اینکه سفر مقام معظم رهبری نقطه عطفی در تاریخ کردستان به شمار میرود، بیان کرد: سفر رهبری به کردستان برداشت های نادرست نسبت به مردم این استان را اصلاح کرد و مسیر خدمت مسوولان را هموار کردند.

زارعی کوشا با تاکید بر فرهنگی بودن این استان گفت: کردستان امروز در همه عرصه ها به ویژه در فرهنگ پیشگام است و برگزاری برنامه ها بازتاب های جهانی و بین المللی دارد.

استاندار کردستان اذعان کرد: دولت سیزدهم توجه ویژه ای به کردستان دارد و انجام سه سفر استانی رئیس جمهور به این استان نشان دهنده این توجه ویژه است.

وی با اشاره به انجام کارهای بزرگ و بهره برداری از پروژه های کلان در این دولت، گفت: دولت سیزدهم امروز تابع تمام و کامل فرامین و منویات مقام معظم رهبری است در این دولت سیاستهای دوگانه و مواضع متفاوت نیست و افتخار می کنیم شانی بالاتر از سربازی رهبری و ارائه خدمات به مردم ندارد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار