استاندار کردستان:

باید مستندات دوران دفاع مقدس را به نسل جوان منتقل کنیم

«زارعی کوشا» گفت: دشمن طی سال های گذشته، بر تحریف تاریخ انقلاب و دفاع مقدس تمرکز کرده تا جای شهید و جلاد و خائن و خادم را جابجا کرده و آن را به نسل جوان القا کند و وظیفه داریم مستندات آن دوران را برای نسل جوان باقی بگذاریم.
کد خبر: ۶۵۵۰۰۹
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۹ - 04March 2024

باید مستندات دفاع مقدس را برای نسل جوان باقی بگذاریمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «اسماعیل زارعی کوشا» استاندار کردستان امروز دوشنبه در مراسم خاکبرداری پروژه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس کردستان که با حضور جمعی از مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی و پیشکسوتان دفاع مقدس در سنندج آغاز شد با بیان این اینکه این مجموعه جز بهترین باغ موزه‌های کشور برای انتقال فرهنگ و تاریخ دفاع مقدس به نسل‌های بعدی خواهد بود اظهار داشت: تمام تلاش خود را برای جذب اعتبارات مورد نیاز این پروژه بکار خواهیم گرفت.

وی با بیان اینکه ساخت موزه دفاع مقدس خیلی دیر شروع شد، افزود: امیدواریم افتخار بهره برداری از این طرح، به دولت سیزدهم برسد و امیدواریم این طرح، فرصتی برای ارتباط بین نسل های گدشته و آینده باشد.

زارعی کوشا تاکید کرد: دشمن طی سال های گذشته، بر تحریف تاریخ انقلاب و دفاع مقدس تمرکز کرده تا جای شهید و جلاد و خائن و خادم را جابجا کرده و آن را به نسل جوان القا کند و وظیفه داریم مستندات آن دوران را برای نسل جوان باقی بگذاریم.

استاندار کردستان یادآور شد: تمام تلاش خود را برای جذب اعتبارات مورد نیاز این پروژه بکار خواهیم گرفت، ضمن اینکه پیشنهاد می شود مسئولان مرتبط از باغ موزه دفاع مقدس در تهران بازدیدی داشته باشند تا الگویی برای ساخت موزه در استان باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار