استاندار کردستان:

انقلاب ما متکی به اراده و خواست مردم بود

«زارعی کوشا» با بیان اینکه انقلاب ما متکی به اراده و خواست مردم بود، گفت: در طول ۴۵ سال از عمر انقلاب اسلامی شاهد برکات بسیار زیاد این انقلاب هستیم که این مهم نیازمند معارفه برای نسل‌های بعدی است.
کد خبر: ۶۴۸۱۴۷
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۲ - 31January 2024

انقلاب ما متکی به اراده و خواست مردم بودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «اسماعیل زارعی‌کوشا» استاندار کردستان امروز در آئین نمادین زنگ انقلاب در مدرسه شهید نامدار مرادی سنندج اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب فرهنگی بود، و مردم ایرانی و اسلامی تصمیم گرفتند نظامی را که همه موجودیتش وابسته به بیگانگان بود و هیچ اراده‌ای از خود نداشت کنار گذاشته و نظامی را که با رأی مردم و بر اساس مبانی اسلامی و ایرانی تشکیل می‌شود، را پایه گذاری کنند.

وی با بیان اینکه دشمن می‌خواهد ما را از اصل نظام دور کند، گفت: دشمنان در تلاشند که شناخت وارونه‌ای از امام داشته باشیم و نسل جدید با این شخصیت بزرگ به نوع دیگری آشنا شوند و این سیاست آن‌ها است. شخصیت امام راحل یک شخصیت کم نظیر بود که در معرفی ایشان اجحاف شده است.

وی تصریح کرد: همه ما بویژه معلمان وظیفه داریم شخصیت امام راحل را بیشتر در میان دانش‌آموزان و نسل جوان جامعه به عنوان آینده سازان این مملکت معرفی کنیم.

استاندار کردستان با بیان اینکه انقلاب ما متکی به اراده و خواست مردم بود، افزود: در طول ۴۵ سال از عمر انقلاب اسلامی شاهد برکات بسیار زیاد این انقلاب هستیم که این مهم نیازمند معارفه برای نسل‌های بعدی است.

وی با بیان اینکه امام محور حرکت و قیام مردم بود، گفت: از عوامل آموزش و پرورش می‌خواهیم برای شناخت شخصیت امام مسابقه‌ای طراحی کنند تا دانش‌آموزان بتوانند در زمینه شخصیت امام مطالعه کنند و در دام توطئه و دسیسه دشمنان که با تمام قوا روی نسل جوان ما برنامه‌ریزی کرده گرفتار نشوند.

زارعی‌کوشا یادآور شد: شهید مطهری به عنوان یکی از تئوریسین‌های انقلاب و یکی از بزرگان دینی در دوره ما با چهار وصف شامل ایمان به خدا، هدف، راهی که انتخاب کرده و ایمان به مردم، امام را معرفی کرد که باید قدردان ایشان بوده و برای معرفی ایشان به جوانان همت کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار