رهبر شیعیان نیجریه:

عملیات «وعده صادق» موجب بطلان شکست‌ناپذیری رژیم صهیونیستی شد

شیخ «زکزاکی» گفت: شکست‌ناپذیری رژیم غاصب صهیونیستی که در اذهان برخی رسوخ کرده بود، با عملیات وعده صادق از هم گسسته و باطل شد.
کد خبر: ۶۶۲۶۸۲
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۰ - 21April 2024

عملیات «وعده صادق» موجب بطلان شکست‌ناپذیری رژیم صهیونیستی شدبه گزارش دفاع‌پرس از قم، علامه شیخ «ابراهیم زکزاکی» رهبر نهضت اسلامی نیجریه در دیدار مسئولان نهاد‌های مذهبی و فعالان اجتماعی نیجریه با اشاره به عملیات «وعده صادق» اظهار داشت: حمله ایران علیه اسرائیل باعث ایجاد امید در قلب مستضعفان جهان با هر عقیده‌ای شد.

وی با تاکید بر اینکه حمله سپاه پاسداران به اسرائیل باعث بازدارندگی این رژیم از جنایات بیشتر می‌شود افزود: پیام این حمله این بود که اگر این رژیم تاکنون ما را تهدید می‌کرد زمان آن فرا رسیده که تهدید ما را بچشند.

رهبر نهضت اسلامی نیجریه اضافه کرد: تصور شکست‌ناپذیری اسرائیل که در اذهان برخی رسوخ کرده بود با حمله ایران به این رژیم از هم گسسته شد و نشان داد آنچه پنداشته می‌شد خواب و خیالی بیش نبوده‌ است.

زکزاکی ادامه داد: قبلا وقتی که می‌شنیدم کسی از خوشحالی گریه کرده‌است، تعجب می‌کردم، اما وقتی که شنیدم ایران حمله اسرائیل به کنسولگری‌اش در سوریه را تلافی کرده است، بسیار خوشحال شدم و از خوشحالی اشک ریختم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار