مدیر هنری اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس کرمانشاه خبر داد:

برگزاری فراخوان هشتمین مرحله استانی جشنواره ملی «فانوس» در کرمانشاه

«آزادی» از برگزاری فراخوان هشتمین مرحله استانی جشنواره ملی «فانوس» در کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۶۶۸۱۸۰
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۶ - 19May 2024
برگزاری فراخوان هشتمین مرحله استانی جشنواره ملی «فانوس» در کرمانشاه«آذر آزادی» مدیر هنری و سینمایی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار دفاع‌پرس در خصوص برگزاری فراخوان جشنواره فانوس در استان اظهار داشت: هشتمین مرحله استانی جشنواره ملی تولیدات هنری فانوس در تیرماه سال جاری در کرمانشاه برگزار می‎ شود.  
 
وی افزود: این جشنواره در ۶ بخش شامل: ۱. هنر‌های نمایشی (تئاتر صحنه ای، خیابانی، نمایشنامه نویسی) ۲. هنر‌های تجسمی (عکس، نقاشی، طراحی پوستر و بلیبورد) ۳. فیلم (انیمیشن، داستانی کوتاه، مستند کوتاه، نماهنگ) ۴. رادیویی (نمایش نامه رادیویی، پادکست) ۵. موسیقی و سرود (موسیقی با کلام و بی کلام، سرود دانش آموزی) و بخش ویژه دانش آموزان (تئاتر صحنه‎ ای، خیابانی، سرود، نقاشی و فیلم کوتاه ۱۸۰ ثانیه‎ ای) می‎باشد.
 
آزادی تصریح کرد: فراخوان این جشنواره از فروردین سال جاری اعلام شده و آخرین مهلت ارسال آثار تا ۲۰ خرداد ماه سال ۱۴۰۳ می‎باشد. وی افزود:  آثار منتخب استانی  به مرحله ملی این جشنواره  که در شهرکرد برگزار می‎گردد معرفی خواهند شد.
 
وی در ادامه با بیان این که موضوع آثار ارسالی باید در حوزه دفاع مقدس و مقاومت باشد گفت: نقش بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)  در دفاع مقدس، نقش اقشار مختلف مردم در دفاع مقدس، شهیدان، جانبازان، ایثارگران و خانواده‎ های معظم این عزیزان در دفاع مقدس، مدافعان حرم و وطن، مقاومت غزه و مظلومیت مردم فلسطین از جمله موضوعات این جشنواره است که علاقمندان می‏توانند آثار هنری خود را به دبیرخانه استانی واقع در کرمانشاه، خیابان موید، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ارسال نمایند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار