دیدار فرماندهان ارتش در قم با تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) + تصاویر

فرمانده ارشدنظامی ارتش در استان قم به همراه جمعی از فرماندهان و مسئولان عقیدتی سیاسی یگان های ارتش در استان به مناسبت دهه ارتش با تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) دیدار کردند.
کد خبر: ۶۶۲۵۲۲
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۰ - 20April 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، امیر سرتیپ دوم «نعمت محسنی زرین» فرمانده ارشدنظامی ارتش در استان قم به همراه جمعی از فرماندهان و مسئولان عقیدتی سیاسی یگان های ارتش در استان به مناسبت دهه ارتش در سالن جلسات پژوهشکده علامه طباطبایی(ره) با تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) دیدار کردند.

در دیدار فوق، حجت الاسلام علی لقمانپور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم طی سخنانی با تبریک ایام دهه ارتش و گرامیداشت یاد و خاطره 565 شهید والامقام ارتش در استان قم، وجود نیروی الهی ارتش  و همدلی بین نیروهای مسلح را از افتخارات ارزشمند نظام ولایی جمهوری اسلامی برشمرد.

آیت الله سعیدی تولیت حرم مطهر حضرت معصومه(س) نیز عنوان کرد: در نظام جمهوری اسلامی ایران ارتش احترام دارد و قوام آن به یکپارچگی و استقلالش است و باید در برابر دشمن خارجی در یک صف بایستند.

دیدار فرماندهان ارتش در قم با تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) + تصاویردیدار فرماندهان ارتش در قم با تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) + تصاویردیدار فرماندهان ارتش در قم با تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) + تصاویردیدار فرماندهان ارتش در قم با تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) + تصاویردیدار فرماندهان ارتش در قم با تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) + تصاویردیدار فرماندهان ارتش در قم با تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) + تصاویر

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار