با صدور پیامی؛

حجت الاسلام شریفی فرارسیدن عید سعید فطر را تبریک گفت

رئیس عقیدتی سیاسی اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس استان مرکزی با صدور پیامی فرا رسیدن عید فطر را تبریک گفت.
کد خبر: ۶۶۰۷۶۰
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۹ - 09April 2024

پیام رئیس عقیدتی سیاسی اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس استان مرکزی به مناسبت حلول ماه شوال و عید سعید فطربه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، حجت الاسلام والمسلمین «مصطفی شریفی» رئیس عقیدتی سیاسی اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس استان مرکزی به مناسبت فرا رسیدن عید فطر پیامی را منتشر کرد.

متن پیام به شرح ذیل است:

عید سعید فطر روز بازگشت انسان به فطرت پاک خویش بعد از یک ماه مجاهدت در تربیت نفس و روزه‌داری است. این عید روز تجلی یک ماه بندگی و اطاعت محض خداوند متعال و تزکیه نفس، تطهیر جسم و جان، بی‌تردید بهاری زیبا و غرورانگیز شکوفت زدن انسانیت در جان انسان است.

اینک پس از یک ماه از پالایش معنوی جان و درخشش نور وجودی ایمان در دلها می گذرد، عید سعید فطر فرصتی است تا در چنین موقعیتی دست به آستان مقدسش بلند کرده و از درگاه پروردگار لایزال الهی سربلندی، سلامت و سعادت را آرزو کنیم، خدای متعال را شاکریم که یک سال دیگر به ما توفیق بهره مندی از فیوضات و برکات ماه رمضان را ارزانی داشت و از کوثر این ماه پر فیض و رحمت سیراب کرد.

اینجانب، فرارسیدن عید سعید فطر را به پیشگاه امام عصر(عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و همه مسلمین جهان تبریک عرض نموده و از خداوند حکیم، رستگاری، عزت، سربلندی و کرامت همه مسلمانان جهان بالاخص مردم غیور و دلیر غزه و جبهه مقاومت را مسألت می نمایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار