پیام تسلیت فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در پی درگذشت مادر شهیدان «حسنی»

سردار کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی درگذشت مادر شهیدان «ابوالقاسم و عباس حسنی» را تسلیت گفت.
کد خبر: ۶۶۰۵۸۳
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۴ - 08April 2024

پیام تسلیت فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در پی درگذشت مادر شهیدان «ابوالقاسم و عباس حسنی»به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، سردار کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی درگذشت مادر شهیدان «ابوالقاسم و عباس حسنی» را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

خبر درگذشت حاجیه خانم «معصومه مرادی» مادر صبور، مقاوم و مهربان شهیدان والامقام «ابوالقاسم و عباس حسنی» که در طول عمر شریف خود با تربیت فرزندان برومند و شیفته مکتب اهل‌بیت (علیهم السلام) و تقدیم آنان به ساحت الهی انقلاب اسلامی، برگی ماندگار از حماسه و ایثار زنان مکتب فاطمی را رقم زد، موجب تألم خاطر شد.

نام و یاد این اسوه ایثار که با اعتقاد راسخ به آموزه‌های متعالی اسلام و ارادت عمیق قلبی به خاندان عصمت و طهارت علیهم السلام، دو شهید والامقام تقدیم انقلاب و ایران اسلامی کرد برای همیشه در تاریخ این سرزمین ماندگار خواهد ماند.

آن مرحومه خالصانه و براي رضايت حق از عزيزترين سرمايه هاي خويش گذشت تا ارواح قدسي آن طائران ملكوت،حافظ و پاسدار نظام و ميهن اسلامي مان باشند و اینجانب به روح اين سفر كرده و ارواح تابناك فرزندان شهيدش درود مي فرستيم.

اينجانب مصيبت وارده را به خانواده معظم و مردم شهید پرور شهرستان اراک و خصوصا خانواده های محترم و معظم مرادی، حسنی و میرزاخانی تسليت گفته از پروردگار متعال علو درجات براي آن فقيده سعيده و صبر جميل و اجر جزيل براي بازماندگان محترم مسألت مي‌نمايم. اميدوارم روح مطهر اين بانوي بزرگوار در كنار ارواح طيبه ي فرزندان شهيدش مشمول مغفرت و رضوان الهي باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها