استاندار مرکزی:

باید با کتاب‌های دفاع مقدس و انقلاب اسلامی ارتباط برقرار کرد

مخلص الائمه گفت: باید با کتاب‌های دفاع مقدس و انقلاب اسلامی ارتباط برقرار کرد و از آن‌ها برای ساخت فیلم کمک گرفت تا دشمن خبیث نتواند با دروغ پراکنی دیدگاه جوان امروزی را تغییر دهد.
کد خبر: ۶۶۰۲۰۷
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۹ - 07April 2024

باید با کتاب‌های دفاع مقدس و انقلاب اسلامی ارتباط برقرار کردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، دکتر «فرزاد مخلص الائمه» استاندار استان مرکزی در نشست صمیمی فعالان ادبیات پایداری و انقلاب اسلامی در اراک اظهار داشت: مقام معظم رهبری(مدظله العالی) نگاه ویژه‌ای به کتاب و کتابخوانی دارند‌ چند موضوع بسیار مهم است که با ورود مقام معظم رهبری مشکلات آن حل شده چرا که اگر ایشان ورود نمی‌کردند معلوم نبود چه می‌شد.

مخلص الائمه گفت: از جمله موضوعاتی که فقط با ورود مقام معظم رهبری(مدظله العالی) توانسته‌ به موفقیت و پیشرفت برسد می‌توان به تولید ملی، اقتصاد مقاومتی و ادبیات پایداری که نگاه ویژه رهبری موجب افتخارآفرینی آن شده است اشاره کرد.

استاندار مرکزی در ادامه تصریح کرد: ما در مزیت‌هایمان که بخشی از آن نقش صنعت و پشتیبانی جبهه و جنگ است باید بهتر عمل کنیم، علاوه بر تولید کتاب خوب برای تولید فیلم نیز اقدامات لازم را انجام دهیم. استان مرکزی شهدای شاخص زیادی را دارد که می توان به شاخص‌ترین شهید عالی رتبه نظامی کشور شهید مصطفی چمران اشاره کرد. مخلص الائمه افزود: حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی) در صحبت‌های اخیر فرمودند سانه تاثیرش از موشک و پهباد قوی‌تر است در فضای رسانه باید تلاش کنیم تا دشمن نتواند در این حوزه قد علم کند.

مخلص الائمه خاطرنشان کرد: برای نسل جوان باید بیشتر وقت گذاشت تا آنها با فریب دشمن از مسیر درست خارج نشوند باید با کتاب‌های دفاع مقدس و انقلاب اسلامی ارتباط برقرار کرد و از آنها برای ساخت فیلم کمک گرفت تا دشمن خبیث نتواند با دروغ پراکنی دیدگاه جوان امروزی را تغییر دهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار