مدرس حوزه علمیه قم:

ایران اسلامی مقتدرانه در مقابل تمام ابر جنایتکاران ایستاده است

حجت الاسلام « قائمی» گفت: ایران اسلامی مقتدر، با عزت و با قدرت در دنیا و در مقابل تمام ابر جنایتکاران ایستاده است،امروز ایران صادرکننده موشک و پهپاد به سایر کشورها است.
کد خبر: ۶۵۹۹۴۳
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۴ - 05April 2024

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، حجت الاسلام «علی اصغر قائمی» مدرس حوزه علمیه قم روز جمعه در سخنرانی راهپیمایی روز قدس در مسجد جامع گرمسار با بیان اینکه در ۴۵ سال گذشته پس از انقلاب، دشمنان از هر راهی علیه ایران اسلامی اقدام کردند، اظهار داشت: در طول این مدت محاصره اقتصادی و تحریم بودیم و در هشت سال جنگ تحمیلی ایران با تمام دنیا در تقابل بود.

وی خاطرنشان کرد: اکنون ایران اسلامی مقتدر، با عزت و با قدرت در دنیا و در مقابل تمام ابر جنایتکاران سرپا ایستاده است. این در حالی است که در ابتدای انقلاب و جنگ ایران قادر به تولید خیلی کالاها نبود، اما امروز ایران صادرکننده موشک و پهپاد به سایر کشورها است.

حجت الاسلام قائمی با بیان اینکه ایران می تواند موشک های نقطه‌زن با برد ۲ هزار کیلومتر تولید کند، افزود: در صورتی که کوچکترین خطایی از دشمن رخ دهد، با استفاده از این تجهیزات نظامی پایگاه‌های دشمن با خاک یکسان می شود.

وی با اشاره به اینکه دشمن از جنگ نظامی و اقتصادی با ایران مأیوس شده است و تنها راهبرد دشمن اکنون تهاجم فرهنگی و جنگ افکار است، تصریح کرد: در دوره‌ای کشور با مساله برجام مواجه بود، اکنون امید می رود با صادرات نفت شاهد رونق اقتصادی در کشور باشیم و مشکلات اقتصادی کشور در فاصله ای کوتاه رفع شود.

وی بیان کرد: وضعیت فاجعه‌بار غزه را خیلی از کشورها و حکومت ها می‌بینند، اما در مقابل این همه ظلم و ستم سکوت می کنند.

مدرس حوزه علمیه قم با اشاره به قدرت اسلام و مسلمانان در جمهوری اسلامی و جهان اسلام گفت: تنها کشوری که به طور رسمی از مردم مظلوم فلسطین حمایت می کند ایران است و همواره فریاد آزادی‌خواهی و حقوق بشر دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار