خروش ضد صهیونیستی مردم استان مرکزی در راهپیمایی روز قدس

هم‌زمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، امروز مردم متدین و بصیر زادگاه بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی، با حضور حماسی در راهپیمایی روز جهانی قدس، همانند سال‌های گذشته ضمن اعلام انزجار از رژیم غاصب صهیونیستی، بار دیگر حمایت خود از ملت مظلوم فلسطین را به نمایش گذاشتند.
کد خبر: ۶۵۹۸۶۳
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۱ - 05April 2024

خروش ضد صهیونیستی مردم استان مرکزی در راهپیمایی روز قدسبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، مردم انقلابی و همیشه در صحنه اراک هم‌زمان با مردم روزه‌دار سراسر کشور و هم‌استانی‌های خود در ۱۱۰ نقطه شهری و روستایی، مسیر راهپیمایی را از میدان شهدا، خیابان محسنی، خیابان شیخ فضل الله نوری و میدان سرداران تا مصلای بیت المقدس پیمودند و در پایان راهپیمایی در مصلای بزرگ اراک تجمع کردند.

مسئولین استانی نیز دوشادوش مردم ولایی استان مرکزی در راهپمایی حضور یافتند و در لبیک به ندای تاریخی امام راحل و با تأسی به منویات مقام معظم رهبری بار دیگر به صحنه آمده و با محکومیت جنایات وحشیانه اسرائیلی‌ها، فریاد رسای حمایت از قدس شریف و مردم مظلوم فلسطین را سر دادند.

روز جهانی قدس، یادگار جاویدان بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و روز بیداری ملل آزاده جهان و نمادی از نمایش وحدت و همدلی امت اسلامی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین است.

امسال حال و هوای روز جهانی قدس به دلیل انجام عملیات طوفان الاقصی و شهادت بیش از ۳۳ هزار فلسطینی و خروش مردم سراسر جهان برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین متفاوت است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار