مسئول بسیج دانشجویی استان مرکزی:

«روز قدس» روز مبارزه با ظلم و جلوگیری از حمله ظالمین به مظلومین است

شریعت منش گفت: روز قدس تنها برای مسلمانان نیست، روز مبارزه با ظلم و جلوگیری از حمله ظالمین به مظلومین است.
کد خبر: ۶۵۹۶۲۸
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۲ - 04April 2024

همه مردم باید روز قدس پای کار باشندبه گزارش دفاع‌پرس از اراک، «اسماعیل شریعت منش» مسئول بسیج دانشجویی استان مرکزی در خصوص روز قدس اظهار داشت:  جدایی از اتفاقاتی که در غزه رقم زده است، مردم جهان در روز قدس در یک اجماع جهانی بر علیه جنایت‌های رژیم صهیونیستی شرکت می‌کنند.

وی افزود: جنایاتی که رژیم صهیونیستی در این ۶ ماه در حمله به غزه انجام داده است آنقدر این حوادث هولناک و فجیع است، دیگر حرفی برای گفتن باقی نمی‌گذارند و سازمان‌های بین المللی جهانی نیز در این فضا یا حرفی برای گفتن ندارند و یا اینکه با رژیم صهیونیستی همدست هستند و از این رژیم ترس دارند.

مسئول بسیج دانشجویی استان مرکزی عنوان کرد: مجامع بین‌المللی تا کنون اقدامی بر علیه رژیم صهیونیستی و حامیان آن انجام نداده است و تبدیل به یک عروسک خیمه شب‌بازی شده‌اند و از این به بعد نیز کاری انجام نخواهند داد.

شریعت‌منش در خصوص مقابله با رژیم صهیونیستی گفت: آن چیزی که راه‌گشا و جریان را علیه رژیم صهیونیستی پیش می‌برد تفکر و جریان مقاومت است و همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند: «پیروزی نهایی برای ملت ایران و مقاومت است» و به فضل و یاری خداوند همچنین حمایت مردم ایران از محور مقاومت قدرت خود را بیش از بیش در منطقه نشان خواهد داد.

وی عنوان کرد: قطعاً انتقام سختی برای رژیم صهیونیستی پیش رو داریم اما انتقام سخت که در رابطه با شهادت حاج قاسم سلیمانی گفتیم به این معنا نیست که سریعاً با موشک انتقام بگیریم بلکه انتقام سخت شروع فرایند نابودی رژیم صهیونسیتی است که در آینده‌ای نزدیک به نتیجه خواهد رسید.

مسئول بسیج دانشجویی استان مرکزی خاطرنشان کرد: روز قدس تنها برای مسلمانان نیست بلکه برای همه ملت‌های مظلوم جهان است. زمانی که امام خمینی (ره) جمعه آخر ماه رمضان را به عنوان روز قدس نامگذاری کرد روز مبارزه با ظلم و جلوگیری از حمله ظالمین به مظلومین است.

شریعت‌منش متذکر شد: همه مردم باید روز قدس پای کار باشند و وظیفه همه مجموعه‌ها و نهادها است که زمینه‌سازی را برای حضور مردم در این روز انجام دهند و در این روز مردم نشان خواهند داد که جنایت‌های رژیم صهیونیستی باید به نقطه پایانی خود برسد زیرا دیگر این جنایت‌ها قابل تحمل نیست.

وی تصریح کرد: هر چقدر حضور مردم در راهپیمایی روز قدس بیشتر باشد قطعاً وجه بین‌المللی بیشتری خواهد داشت و حضور گسترده مردم دنیا و مسلمانان در روز قدس قطعاً رژیم صهیونیستی را از این شکلی که هست ضعیف‌تر خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار