پیام تسلیت مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس در پی شهادت سرلشکر «زاهدی»

مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس در پیامی شهادت سرلشکر پاسدار شهید محمدرضا (علی) زاهدی و جمعی از همرزمان وی بدست رژیم غاصب و منفور صهیونیست را تسلیت گفت.
کد خبر: ۶۵۹۴۳۴
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۳ - 03April 2024

پیام تسلیت مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس در پی شهادت سرلشکر «زاهدی»به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس در پیامی شهادت سرلشکر پاسدار شهید محمدرضا (علی) زاهدی و جمعی از همرزمان وی بدست رژیم غاصب و منفور صهیونیست را تسلیت گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلً

سردار سرافراز و دلاور سپاه اسلام و مجاهد راه خدا، شهید طریق‌القدس سرلشکر پاسدار شهید محمدرضا (علی) زاهدی و همرزمان شهیدش سرانجام اجر زحمات بی‌شمارشان را از خداوند متعال گرفته و آسمانی شدند.

بدون شک حماسه‌آفرینی‌های ایشان، افتخاری ماندگار، نه‌تن‌ها برای ملت بزرگ ایران که برای عموم مردم جهان و ملت‌های ستمدیده عالم بود.

بدیهی است رزم بی‌امان این سردار عزیز در دوران دفاع مقدس و سال‌ها مبارزه در جبهه مقاومت در یاد و خاطره مردم جهان و ملت بزرگ ایران برای همیشه ماندگار و جاویدان خواهد ماند.

ایشان نمونه‌ی بارز غیرت و مردانگی بود و عمر و جوانی خود را وقف دفاع از اسلام کرد و با حضور در دفاع مقدس، بار‌ها به شرف جانبازی نائل آمد، اما هیچ‌گاه از پای ننشسته و با تعهد و اراده‌ای پولادین و سینه‌ای مملو از عشق به سالار شهیدان در جبهه‌های مقاومت، همچنان به ایثار و فداکاری خود ادامه داد تا سرانجام در مسیر دفاع از حرم اهل‌بیت (ع) دعوت حق را لبیک گفته و به خیل یاران شهیدش پیوست.

اگرچه جنایت وحشیانه و ناجوانمردانه رژیم جعلی صهیونیستی، در جنایتی وحشیانه بار دیگر ملت ایران و رزمندگان منطقه مقاومت را در غم و اندوهی بزرگ و حیرت‌آور فرو برد، اما به فضل الهی انتقام خون پاک این شهیدان گرانقدر با شدت غافلگیرکننده گرفته خواهد شد.

مرکز اسناد و تحقیقات دفاع، شهادت این دلاوران و قهرمانان ملی را به محضر حضرت بقیه‌الله (عج)، فرمانده معظم کل قوا، فرماندهان، رزمندگان و ایثارگران جبهه‌های مقاومت، فرماندهان و همرزمانش در نیرو‌های مسلح، سپاه پاسداران و خانواده معظم شان تبریک و تسلیت عرض نموده و برای خانواده این عزیزان از درگاه خداوند متعال صبر و اجر بی‌پایان مسئلت می‌نماید.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار