نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس:

حضور مردم در روز «قدس» بنیان رژیم جعلی صهیونیستی را ریشه‌کن خواهد کرد

حجت الاسلام سبزی گفت: مشت‌های گره کرده و فریاد‌های مرگ بر اسرائیل، در روز قدس بنیان رژیم جعلی صهیونیستی را ریشه‌کن خواهد کرد.
کد خبر: ۶۵۹۴۲۸
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۸ - 03April 2024

حضور مردم در روز «قدس» بنیان رژیم جعلی صهیونیستی را ریشه‌کن خواهد کردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، حجت‌الاسلام والمسلمین «محمد سبزی» طی سخنانی در خصوص روز قدس اظهار داشت: روز جهانی قدس ماندگارترین یادگاری است که امام(ره) با آینده‌نگری و حکمتی که دارا بودند، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز قدس نامگذاری کردند و از همان سال امت‌های اسلامی و ملت‌های مختلف روز قدس را گرامی می‌دارند و ندای حمایت از فلسطین و قدس شریف را سر می‌دهند.

وی افزود: امسال حساسیت مسأله دو چندان است زیرا ما شاهد عملیات طوفان‌الاقصی بودیم که لرزه بر اندام مستکبرین و حامیان رژیم جعلی صهیونیستی انداخت و رژیم کودک‌کش را به ذلت کشاند. سبزی با اشاره به جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در این چند روز اخیر گفت: رژیم جعلی صهیونیستی وحشیانه با بمب‌های آمریکایی که بیش از ۹۰۰ کیلوگرم وزن دارند، نسل کشی می‌کند و کودکان و زنان را به خاک و خون می‌کشد و هیچ مسلمانی نمی‌تواند به این قضیه بی‌تفاوت باشد.

نماینده مردم زرندیه و ساوه در مجلس شورای اسلامی گفت: ما همگی مسلمان هستیم و پیامبر اکرم(ص) فرمودند: « من سمع رجلا ینادی یا للمسلمین فلم یجبه فلیس بمسلم. کسی که صدای انسانی را بشنود که فریاد می‌زند‌، ای مسلمانان به دادم برسید و کمکم کنید کسی که این فریاد را بشنود و پاسخ نگوید مسلمان نیست».

سبزی تأکید کرد: در حملات نظامی رژیم جعلی صهیونیستی هزاران نفر کشته شدند و بسیاری از مردم غزه آواره شدند، باید جمعیت بیش از یک میلیارد مسلمان در دنیا به وظیفه خود عمل کنند و در حمایت از مردم غزه و علیه نسل‌کشی صهیونیست‌ها اقدام کنند.

وی با اشاره به خیانت برخی کشور‌ها در مسأله فلسطین اظهار داشت: متأسفانه ردپای برخی از کشور‌ها را در تجاوز رژیم جعلی صهیونیستی  به فلسطین شاهد هستیم و به جای اینکه به نیروی‌های مقاومت کمک کنند ولی سوخت هواپیما‌های اسرائیلی و یا غذای سربازان اسرائیلی را تأمین می‌کنند و این ننگی بر پیشانی دولت‌های خائن است.

سبزی در پایان ضمن دعوت همه آحاد مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس گفت: امیدواریم روز قدس تمام مردم کشورهای اسلامی از هر قشر و مذهب و‌ ایمانی پای کار باشند و لبیک به ندای بنیانگذار انقلاب اسلامی بدهند و این کمترین کاری است که ما می‌توانیم انجام دهیم زیرا این مشت‌های گره کرده و فریاد‌های مرگ بر اسرائیل، بنیان رژیم جعلی صهیونیستی را ریشه‌کن خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار