مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مرکزی:

هر روزی که ما را به خدا نزدیک‌تر کند عید است

سرهنگ کریمی گفت: بهار یکی از باشکوه‌ترین جلوه‌های رحمانی در جهان هستی است که می‌توان با تماشای آن، راهی به سوی خدا یافت و جمال پروردگار را به تماشا نشست، فصلی نو که طبیعت ردای شکوفه بر تن می‌کند و انسان‌ها را به مهرورزی، گره گشایی و هم گرایی فرا می‌خواند.
کد خبر: ۶۵۸۳۰۹
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۲ - 24March 2024

هر روزی که ما را به خدا نزدیک‌تر کند عید استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، سرهنگ پاسدار «غلامرضا کریمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی امروز در پایان مراسم اُنس با قران کریم در جمع کارکنان این اداره کل اظهار داشت: بهار يکي از باشکوه ترين جلوه هاي رحماني در جهان هستي است که مي توان با تماشاي آن، راهي به سوي خدا يافت و جمال پروردگار را به تماشا نشست، فصلي نو که طبيعت رداي شکوفه بر تن مي کند و انسان ها را به مهرورزي، گره گشايي و هم گرايي فرا می خواند. فصلی که به فرموده ی پیامبر عظیم الشان اسلام حضرت محمد(ص) یادآور قیامت می باشد و با نگاه به آن باید از قیامت زیاد یاد کرد.

وی گفت: هم زمانی نوروز و رمضان موسم تفکر، تعبد، فصل رویش جوانه های نشاط ،امید و فرصتی در جهت،خداشناسی و تحول روحی بشر است. هر روزی که در آن معصیت خدا نشود عید است. ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای تمرین رویارویی با نفس در پیچ و خم‌ ها و بزنگاه‌ های لغزش و گناه است.

سرهنگ کریمی در ادامه عنوان کرد: امت قهرمان ايران اسلامي، سال ۱۴۰۲  را با موفقيت در عرصه هاي گوناگون به ويژه در صحنه حضور و مشاركت مثال زدني در انتخابات، دفاع از ارزشهاي اسلام و انقلاب اسلامي، تحقق آرمانهاي بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام (رضوان الله تعالی علیه)، پیروی و حمايت قاطع از فرامین ولايت مطلقه فقيه حضرت امام خامنه ای (حفظه الله تعالی )، و  تضمين امنيت و تثبيت اقتدار نظام مقدس جمهوري اسلامي، به رغم تلاش و هجمه بیش از پیش دشمنان و بدخواهان نظام، به خوبي پشت سر نهاد ، سالی که جهان در آن شاهد اوج بیداری اسلامی در سرتاسر گیتی با الگو گیری از انقلاب اسلامی ایران بود و انشاالله سال ۱۴۰۳ را که از سوی رهبر فرزانه انقلاب ، سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نامیده شده، با نشاط و اميد به آينده اي درخشان آغاز خواهد نمود.

وی بیان داشت: امیدوارم با استعانت از ذات لایزال الهی و در سایه توجهات حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و با پیروی از رهنمودهای حکیمانه رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی با بهره گیری از توانمندی های شایسته، انسجام کاری بیشتر و همدلی، همفکری و هم افزائی، سالی پربرکت در مسیر خدمت رسانی داشته باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار