برگزاری آیین رونمایی از کتاب لشکر نامرئی

کتاب لشکر نامرئی به قلم حجت الاسلام رضائی با حضور نویسنده کتاب در لامرد رونمایی می‌شود.
کد خبر: ۶۵۸۲۶۰
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۵ - 23March 2024
آیین رونمایی از کتاب لشکر نامرئی برگزار می شودبه گزارش دفاع‌پرس از فارس، کتاب لشکر نامرئی به قلم حجت الاسلام مصطفی رضایی از شهرستان لامرد طی آیینی با حضور نویسنده کتاب و مسوولین محلی در تاریخ ۶ فروردین  ساعت ۲۰ در سالن اجتماعات شهید انصاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لامرد رونمایی می‌شود.
 
حجت الاسلام و المسلمین «مصطفی رضایی» نویسنده کتاب لشکر نامرئی با بیان این مطلب که هر کس باید خانواده رویایی خودش را خودش بسازد اظهار داشت: این کتاب در راستای به روز شدن دانش ساخت خانواده تراز و ایده آل و روش‌های جدید مواجهه و خنثی سازی پروژه دشمن در جنگ شناختی برای مطالعه خانواده‌ها به چاپ رسیده است.
 
وی عنوان کرد: کتاب لشکر نامرئی سبک جدیدی در حوزه خانواده می‌باشد و سعی شده در این اثر که با یک تیم کارشناسی و روانشناسی بیش از یکسال بر روی این اثر کار شده است یک اثر جدیدی در حوزه خانواده و یکی از نیاز‌های ضروری زندگی ارائه شود.
 
نویسنده این کتاب با بیان این مطلب که این اثر بر روی چهار محور کار شده خاطرنشان کرد: این کتاب می‌تواند پاسخگوی نیاز‌های فکری در سطح منطقه و شهرستان باشد.
 
وی افزود: یکی از مباحثی که در حوزه خانواده تاثیرگذار است مسایل شناختی در خانواده است و ساختن یک خانواده ایده آل و دوست داشتنی منوط به پیدا کردن یک سری قواعد مهم جدید در مورد خانواده می‌باشد که این کتاب یک منبع مهم و تأثیرگذار است.
 
این نویسنده کتاب تصریح کرد: کتاب لشکر نامرئی اثری است که با قلم روان با مخاطب ارتباط می‌گیرد به دنبال این است که مخاطب بفهمد که به سبک گذشته نمی‌شود خانواده را مدیریت کرد، بلکه باید مجهز به روش و اصول و قواعد جدید شد که کمتر به این روش‌ها پرداخته می‌شود.
 
وی، ضمن دعوت از همه دوست داران فرهنگ کتاب خاطرنشان کرد: از همه عزیزان جهت حضور در مراسم رونمایی این کتاب دعوت می‌شود.
 
حجت الاسلام مصطفی رضایی نویسنده کتاب لشکر نامرئی قریب به یکسال قبل نیز کتابی تحت عنوان کتاب «به وقت بیروت» روایت زندگی شهید اقتدار فرهنگی کشور، حجت‌الاسلام و المسلمین حاج شیخ ابراهیم انصاری است که از محروم‌ترین نقاط کشور برخاست و با کمترین امکانات، بزرگ‌ترین کار‌ها را انجام داد و به مسولی تحول‌آفرین، پرکار و تراز انقلاب تبدیل شد. پرداخت و این کتاب نیز دومین کتاب وی است که به چاپ رسیده است.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار