مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار:

سعادت بشریت در قرآن کریم نهفته است

حجت‌الاسلام «محمودی» گفت: انس با قرآن کریم و تأمل در گفتار خداوند متعال در این کتاب الهی چراغ راه ما در زندگی دنیوی و اخروی است؛ بنابراین سعادت بشریت در این کتاب بزرگ نهفته است.
کد خبر: ۶۵۷۲۰۸
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۲ - 16March 2024

سعادت بشریت در قرآن کریم نهفته استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید موسی محمودی» مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار در گفت‌وگو با خبرنگاران ضمن تبریک ماه مبارک رمضان به معنویت این ماه اشاره کرد و اظهار داشت: رمضان ماه نزول قرآن است، بنابراین باید در این ماه عزیز خانه‌های ما به محافل انس با قرآن کریم و کلام وحی مبدل شود.

وی افزود: ماه پربرکت رمضان باید چشم و گوش ما را بیدارتر از هر روز دیگر باشد، در این ماه باید بیش از گذشته به یاد فقرا و طبقه‌های ضعیف جامعه باشیم و به نوعی از آنان دستگیری نماییم که اجر این کار در نزد خداوند بسیار بالاست.

حجت الاسلام محمودی ادامه داد: خداوند متعال برای بندگان خود همیشه فرصت‌های بازگشت به خویشتن و معنویت قرار داده است بنابراین باید قدر این فرصت‌ها را به خوبی بدانیم.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: ماه رمضان ماه عزیزی است که باید قدر آن را بدانیم و از لحظه لحظه آن نهایت بهره و استفاده را ببریم.

این استاد حوزه با اشاره به اینکه روزه تمرین تقوا و پرهیزگاری است، خاطرنشان کرد: فردی که روزه دار است تنها از خوردن و آشامیدن امساک نمی‌کند بلکه فرد روزه‌دار باید عمل و کردار و نیتش نیز خدایی و معنوی باشد و در مسیر حق گام بردارد.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار یادآور شد: انس با قرآن کریم و تأمل در گفتار خداوند متعال در این کتاب الهی چراغ راه ما در زندگی دنیوی و اخروی است؛ بنابراین سعادت بشریت در این کتاب بزرگ نهفته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار