مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار:

جهان اسلام در برابر زیاده خواهی اسرائیل اقدام جدی از خود نشان دهد

حجت‌الاسلام «محمودی» با بیان اینکه عملیات طوفان‌الاقصی تیر خلاصی بر پیکره دروغین رژیم بود، گفت: امروز باید جهان اسلام در برابر زیاده خواهی اسرائیل غاصب و هم پیمانانش اقدام جدی از خود نشان دهد.
کد خبر: ۶۲۹۸۷۷
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۱ - 12November 2023

جهان اسلام در برابر زیاده خواهی اسرائیل اقدام جدی از خود نشان دهدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، حجت‌الاسلام «سید موسی محمودی» مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار در سخنانی به طوفان‌الاقصی اشاره کرد و آن را معلول بیداری اسلامی و روحیه مضاعف رزمندگان اسلام دانست و اظهار داشت: عملیات طوفان‌الاقصی که توسط حماس و رزمندگان جبهه مقاومت انجام شد تیر خلاصی بر پیکره دروغین اسرائیل غاصب بود و همین عملیات به جهانیان فهماند که رژیم صهیونیستی همانند خانه عنکبوت سست و شکننده است.

وی افزود: امروز اسرائیلی‌ها و هم پیمانانش تلاش دارند که غزه را به نوعی از سر راه خود بردارند و امیدوارند که در این راه هیچ کشور اسلامی جلودار آنها نباشد بنابراین امروز باید جهان اسلام در برابر این زیاده خواهی اقدام جدی از خود نشان دهد.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار خاطرنشان کرد: همان سالیان نخست که صهیونیست‌ها فلسطین را اشغال کردند، شعار «از نیل تا فرات» قوم یهود گوش جهانیان را کر کرد.

وی ادامه داد: صهیونیست‌ها برای تحقق این شعار و توهم تلاش‌های بسیاری داشتند ولی تاکنون در تحقق این خواسته نامشروع خود ناکام مانده‌اند لذا دست به هر کاری می‌زنند که به خواسته پلید خود برسند.

حجت الاسلام محمودی افزود: امروز نه تنها اثری از شعار «از نیل تا فرات» در اذهان عمومی باقی نمانده است، بلکه اسرائیل همان هویت جعلی و ناچیز خود را نیز در برابر جبهه مقاومت و حماس و حزب الله در خطر می‌بیند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار